Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:51Stackars Bruse! *räcker över en Ipren och masserar lite*
Stackars Bruse! *räcker över en Ipren och masserar lite*
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:51Micke: you know it. Kaffe är det bästa.
Jeanette: 😀 Som jag har längtat efter denna sol, då är det väl klart att jag vill behålla den? 😉
Micke: you know it. Kaffe är det bästa.
Jeanette: 😀 Som jag har längtat efter denna sol, då är det väl klart att jag vill behålla den? 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:53Lucas >> Stå på dig !!
Jeanette>> Du var lugn igår och idag ...innan jag postade = smygare 😉
Bruse >> Det är inget skönt med dock ett bevis på att du har något där 😀
Lucas >> Stå på dig !!
Jeanette>> Du var lugn igår och idag ...innan jag postade = smygare 😉
Bruse >> Det är inget skönt med dock ett bevis på att du har något där 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:55Lucas jag tror vi längtar efter solen allihop! 🙂
Lucas jag tror vi längtar efter solen allihop! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:58Micke jag börjar tidigare än dej på mornarna och försöker faktiskt jobba undan lite innan jag hamnar här! Det råkar väl bara bli så att jag loggar in och läser ikapp ungefär samtidigt som herrn behagar delge dagens väderleksrapport! 😉
Micke jag börjar tidigare än dej på mornarna och försöker faktiskt jobba undan lite innan jag hamnar här! Det råkar väl bara bli så att jag loggar in och läser ikapp ungefär samtidigt som herrn behagar delge dagens väderleksrapport! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2010, 08:02Nåt finns det därinne...
Nåt finns det därinne...
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:04Tror du verkligen det jeanette? 😉
Tror du verkligen det jeanette? 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:05Jeanette >> Näheee Tror jag inte på 😀 Jobbar du ??? Säkert att du inte tittar runt efter lammkött ?
Det borde vara förbjudet enligt alla lagar att vara så här trött !!!
Jeanette >> Näheee Tror jag inte på 😀 Jobbar du ??? Säkert att du inte tittar runt efter lammkött ?
Det borde vara förbjudet enligt alla lagar att vara så här trött !!!
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:18God morgon. Tack för väderrapporten idag Micke. Även om det inte ser så lysande ut hemma hos mig.
Var sjukt trött när klockan ringde idag. (#)
God morgon. Tack för väderrapporten idag Micke. Även om det inte ser så lysande ut hemma hos mig.
Var sjukt trött när klockan ringde idag. (#)
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:19Lucas jag har fått den uppfattnningen....kan jag ha fel??? Kan ju finnas nån härinne som önskar sej dimma, hagel och drivis men det är nog bara temporärt! 😉
Lammkött...(H:) tja Micke jag vet ju att du gärna vill räkna dej dit! 😉
Lucas jag har fått den uppfattnningen....kan jag ha fel??? Kan ju finnas nån härinne som önskar sej dimma, hagel och drivis men det är nog bara temporärt! 😉
Lammkött...(H:) tja Micke jag vet ju att du gärna vill räkna dej dit! 😉