Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:30God morgon på dig Jo
God morgon på dig Jo
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:31Jag blir tokig! Hämtat bilen på verkstan - andra försöket... första gången jag kom och skulle hämta den hade de bytt bromsarna bak, när det var FRAM jag skulle byta! "ööhh, ojdå" sa killen, så bilen fick stanna en dag till (slapp dock betala för arbetet).
Jag blir tokig! Hämtat bilen på verkstan - andra försöket... första gången jag kom och skulle hämta den hade de bytt bromsarna bak, när det var FRAM jag skulle byta! "ööhh, ojdå" sa killen, så bilen fick stanna en dag till (slapp dock betala för arbetet).
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:42Lucas:
Rejsern har ont i foten och sitter i väntrummet på akuten. Han behöver nya skor, eller åtminstone nya hålfotsinlägg. 🙁Micke:
Jag kör på mobilt bredband, billigt och duger gott till mig som bara surfar. Jag laddar inget. Och jag motsätter mig i
Lucas:
Rejsern har ont i foten och sitter i väntrummet på akuten. Han behöver nya skor, eller åtminstone nya hålfotsinlägg. 🙁
Micke:
Jag kör på mobilt bredband, billigt och duger gott till mig som bara surfar. Jag laddar inget. Och jag motsätter mig i
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:44God morgon.
Har precis satt mig i skolan där dagen ska ägnas åt PM-skrivning (#)
Inge kul att sitta och titta ut på den blå himlen. Men men man överlever väl denna dagen oxå..
God morgon.
Har precis satt mig i skolan där dagen ska ägnas åt PM-skrivning (#)
Inge kul att sitta och titta ut på den blå himlen. Men men man överlever väl denna dagen oxå..
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:55Godmorgon alla, här var det full rulle redan! 🙂
Godmorgon alla, här var det full rulle redan! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2010, 09:03Emelie N:
Värme är svett som lämnar kroppen. 😉 😉
Emelie N:
Värme är svett som lämnar kroppen. 😉 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 09:10Nina: Vad har hänt med foten då? Du skall se att du inte kommer att tänka på sladdarna, precis som han sa.
Jeanette: Man får inte ta sovmorgon vettu 😉
Nina: Vad har hänt med foten då? Du skall se att du inte kommer att tänka på sladdarna, precis som han sa.
Jeanette: Man får inte ta sovmorgon vettu 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 09:15Nina > Men om det är riktiga kabeldragare så kommer de väl att montera upp sladden/sladdarna snyggt på väggen eller ?
Jeanette >> Morron ??? E du gal ??? förmiddag minst !
Nina > Men om det är riktiga kabeldragare så kommer de väl att montera upp sladden/sladdarna snyggt på väggen eller ?
Jeanette >> Morron ??? E du gal ??? förmiddag minst !
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2010, 09:41Åh, nu har jag fått en nära-sexuell-upplevelse jag kan få utan att det är sex. Massage! Benmassage närmare bestämt.
Åh, nu har jag fått en nära-sexuell-upplevelse jag kan få utan att det är sex. Massage! Benmassage närmare bestämt.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 09:53Ähh...
Massage är väl så osexigt det kan vara.
De kittlas så in i bängen.Min massagetjej menar på att det borde göra ont när jag ligger å fnittrar som en tonåring.
Massage = osexigt
Om man inte pratar massage hemma i verkstad då. 😉
Ähh...
Massage är väl så osexigt det kan vara.
De kittlas så in i bängen.
Min massagetjej menar på att det borde göra ont när jag ligger å fnittrar som en tonåring.
Massage = osexigt
Om man inte pratar massage hemma i verkstad då. 😉