Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Den massagen jag brukar få gör bara ont. Men det hjälper mot det onda. 😀 En timmas plågeri mot att inte ha ont på några månader. Helt klart värt det. (t+)

Lucas:
Det var bara min dåliga humor. Du vänjer dig när du lärt känna mig. 😉 Det var en omskrivning för "Racercykeln har punka." 😉

Micke:
Finns det något snyggt sätt att sätta upp plastlister? 😉 Och hur jag än lirkade med honom så vågade han inte gå u

Nina >> Vad har du gjort ?? hur många speglar har du haft sönder ?
Standard är _inte_ en list mitt på väggen... Det är inte standard. Lister sätter man längs taket/ golvet/hörnor eller vid dörrar.

Trasigt elskåp låter lite lätt farligt

För en bredbandleverantör så är standarden en list mitt på väggen.

Oftast (inte alltid) så har de ingen el-teleteknisk utbildning att luta sig emot.

Hm....
Kanske ska se mig om en extra gång när jag går hem idag?
Kan ha trampat någon/några på foten.
Moh

Nina: Meh, jag hade ju för mig att du hade gjort nåt med foten sen nån annan disskution. Och sen håller jag med Micke, standard är inte en list mitt på väggen.

Gosig morgon!
Solen skiner och jag är ledig. Hur bra kan det va?

Hahaha! Nu står det en elektriker, en husvärd, en spikpistolförare och en fiberblåsare och grälar om huruvida man får klippa hål i plasten i elcentralen eller inte. Underhållande. (H)

Och jag har lämnat ut mitt nummer till inte mindre än TRE karlar! (H)

Nina >> Låter som att du kommer att ha en bra dag ! Hoppas att det är ögongodis också

oh Nina kommer att ha massa dejter snart 😀

"Tur kvinnan är begåvad med tre hål", som de sa i Lorry! 😉