Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2010, 08:25Näe, dagen M! Som i Mumsig!
Näe, dagen M! Som i Mumsig!
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:28Aadu: Det är inte bara tokigt, det är ANDRA gången DEN HÄR VECKAN det händer med? (jösses!)
Aadu: Det är inte bara tokigt, det är ANDRA gången DEN HÄR VECKAN det händer med? (jösses!)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:42morrn
morrn
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:45Gomorron Lucas, lika pigg och alert som vanligt! 😉
Gomorron Lucas, lika pigg och alert som vanligt! 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:46Lucas >>> Somnat om idag ???? Du är något sen
Lucas >>> Somnat om idag ???? Du är något sen
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:47Nä Jeanette, det kan man icke påstå. Men det var gött att ligga och dra sig för en gångs skull, Brukar ju gå upp 04:30 annars.
Nä Jeanette, det kan man icke påstå. Men det var gött att ligga och dra sig för en gångs skull, Brukar ju gå upp 04:30 annars.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:47Micke: Jag är hemma ifrån jobbet idag:-)
Micke: Jag är hemma ifrån jobbet idag:-)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:48Lucas jag var lite ironisk, vi denna tiden brukar du ju ha hunnit med ett träningspass och låter oftast väldigt uppåt.
Lucas jag var lite ironisk, vi denna tiden brukar du ju ha hunnit med ett träningspass och låter oftast väldigt uppåt.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:50det brukar även vara dags för frukost nummer två, men idag är det dags för frukos numer ett:-) Hemma ifrån jobbet med ryggskott, svårt att vara uppåt då eller att träna;)
Men annars så har du fångat mig rätt bra där:-)
det brukar även vara dags för frukost nummer två, men idag är det dags för frukos numer ett:-) Hemma ifrån jobbet med ryggskott, svårt att vara uppåt då eller att träna;)
Men annars så har du fångat mig rätt bra där:-)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:51Jösses så tidigt Lucas! Själv gnäller jag över att behöva gå upp strax innan 6.........
Ledig idag?
Jösses så tidigt Lucas! Själv gnäller jag över att behöva gå upp strax innan 6.........
Ledig idag?