Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:53Ledig eller sjuk, får se vad som skrivs i tidrapporten.
Ledig eller sjuk, får se vad som skrivs i tidrapporten.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:01*tycker lite synd om Lucas* Kaffe? *räcker över en kopp nybryggt*
*tycker lite synd om Lucas* Kaffe? *räcker över en kopp nybryggt*
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:03God morgon!
Inget kaffe och ingen frukost än (morgonpromenader på fastande mage, VEM kom på den idén? :@) men det dukas upp här på jobbet om en halvtimme, så man får väl stå ut tills dess...
God morgon!
Inget kaffe och ingen frukost än (morgonpromenader på fastande mage, VEM kom på den idén? :@) men det dukas upp här på jobbet om en halvtimme, så man får väl stå ut tills dess...
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:04Åh Jessie: Ibland kan du vara en Ängel;)
Linda: Hur lång är promenaden om den gör dig så hungrig?
Åh Jessie: Ibland kan du vara en Ängel;)
Linda: Hur lång är promenaden om den gör dig så hungrig?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:06God morgon! Tycker oxå synd om Lucas.. *skickar över lite morfin-tabletter från min diskbråcksrehab*
God morgon! Tycker oxå synd om Lucas.. *skickar över lite morfin-tabletter från min diskbråcksrehab*
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:08Lucas: Inte så värst lång men tillräckligt för att jag ska blir hungrig uppenbarligen (gick bara till jobbet) Jag tillhör gruppen människor som KAN äta frukost.
Örjan: Har du apotek? 😉
Lucas: Inte så värst lång men tillräckligt för att jag ska blir hungrig uppenbarligen (gick bara till jobbet) Jag tillhör gruppen människor som KAN äta frukost.
Örjan: Har du apotek? 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:10Apotek, absolut! Idag får ju vem som helst driva apotek, så javisst! 😉
Apotek, absolut! Idag får ju vem som helst driva apotek, så javisst! 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:10Örjan, det var ju nice, med det räcker nog med några tradolan.
Linda: Jag tillhör också den gruppen egentligen, men ibland får man bita ihop;) det blir ju extra gott då!
Örjan, det var ju nice, med det räcker nog med några tradolan.
Linda: Jag tillhör också den gruppen egentligen, men ibland får man bita ihop;) det blir ju extra gott då!
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:15Örjan: Bra att veta, dig ska man hålla sig väl med alltså! *noterar ivrigt* 😉
Lucas: Men jag är ju så huuungrig! 🙁 Frukost: T minus 15 min...
Örjan: Bra att veta, dig ska man hålla sig väl med alltså! *noterar ivrigt* 😉
Lucas: Men jag är ju så huuungrig! 🙁 Frukost: T minus 15 min...
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:17Stackars dej Lucas, låter inget vidare! *tycker synd om*
Vad ska vi göra för att muntra upp dej då?
Stackars dej Lucas, låter inget vidare! *tycker synd om*
Vad ska vi göra för att muntra upp dej då?