Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:17God morgon. Än så länge skiner solen utanför fönstret. Funderar på en tur men först får det bli frukost..
God morgon. Än så länge skiner solen utanför fönstret. Funderar på en tur men först får det bli frukost..
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:19Jeanette: Det går ingen nöd på mig, i feel like shit but at least i feel something. 🙂 Det är vacker väder ute, och tabletterna gör att jag kan ta mig en rpomenad med trevligt sällskkap sen;)
Jeanette: Det går ingen nöd på mig, i feel like shit but at least i feel something. 🙂 Det är vacker väder ute, och tabletterna gör att jag kan ta mig en rpomenad med trevligt sällskkap sen;)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:21Nice Lucas, på hugget trots ryggskott! 😉
Nice Lucas, på hugget trots ryggskott! 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:23🙂 måste ju passa på;)
🙂 måste ju passa på;)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 11:05Gomorron!
Jag fick börja min dag med att bli väckt av Jehovas vittnen som undrade om jag nån gång ställt frågan "Har gud övergett oss?" Det kanske är det jag ska fundera över idag.
Gomorron!
Jag fick börja min dag med att bli väckt av Jehovas vittnen som undrade om jag nån gång ställt frågan "Har gud övergett oss?" Det kanske är det jag ska fundera över idag.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 11:08Anna W>> Det måste han ha gjort med tanke på att han tillät dem att plinga på din dörr (H)
Anna W>> Det måste han ha gjort med tanke på att han tillät dem att plinga på din dörr (H)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 11:20Skönt då vet jag och behöver inte fundera mer på det idag 🙂
Skönt då vet jag och behöver inte fundera mer på det idag 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 12:10Tänk vad vissa frågor är lätta att besvara ibland 😀
Tänk vad vissa frågor är lätta att besvara ibland 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 16:23Tufft, jag har inte sett Jehovas som postapokalyptiker!
Tufft, jag har inte sett Jehovas som postapokalyptiker!
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 06:33God morgon på er! Varit ute och sprungit en runda i Jönköping, nu dags för frukost.
God morgon på er! Varit ute och sprungit en runda i Jönköping, nu dags för frukost.