Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 08:16Godmorgon. Jag behöver inte sätta klockan, vaknar sjukt tidigt ändå...
Bara sådär med...(#)
http://open.spotify.com/track/34bZqVurEQARIVnzG5KQOm
Godmorgon. Jag behöver inte sätta klockan, vaknar sjukt tidigt ändå...
Bara sådär med...(#)
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 08:19God morgon. Varit vaken ett tag eller, ja "vaken". Känner mej lika seg som min dator. Det kommer krävas mycket kaffe idag.
God morgon. Varit vaken ett tag eller, ja "vaken". Känner mej lika seg som min dator. Det kommer krävas mycket kaffe idag.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 08:27morrn morrn. Käkar stadig frukost inför blivande heldags event. Om en timma slinker väl första ölen ner.
Edit: And i´m off. Ha en bra lördag gott folk.
morrn morrn. Käkar stadig frukost inför blivande heldags event. Om en timma slinker väl första ölen ner.
Edit: And i´m off. Ha en bra lördag gott folk.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 08:33Varför, varför, varför?? blir det alltid så här... har vetat om i månader att idag är det dop. Jag har lovat sy dopklänningen. Jag vill vara klar i god tid. Jag har en släng av tidsoptimisteri. Jag gillar inte att vara ute i sista minuten.
behöver jag b
Varför, varför, varför?? blir det alltid så här... har vetat om i månader att idag är det dop. Jag har lovat sy dopklänningen. Jag vill vara klar i god tid. Jag har en släng av tidsoptimisteri. Jag gillar inte att vara ute i sista minuten.
behöver jag b
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 08:45Anna: Skönt att du fick den klar i tid trots allt.
Lucas: Ha en bra dag =) Själv tycker jag det är väldigt svårt att hålla ångan uppe om man börjar så pass tidigt...
Anna: Skönt att du fick den klar i tid trots allt.
Lucas: Ha en bra dag =) Själv tycker jag det är väldigt svårt att hålla ångan uppe om man börjar så pass tidigt...
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 08:49God Morgon!
Vaknade ca 03:30 i soffan, men kunde sedan somna om i sängen. Nu är frukosten avklarad.
Ha en fantastiskt underbar dag alla!
God Morgon!
Vaknade ca 03:30 i soffan, men kunde sedan somna om i sängen. Nu är frukosten avklarad.
Ha en fantastiskt underbar dag alla!
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 08:54Morrn morrn, idag ska jag bara besiktiga bilskrutten och sen har jag ingenting planerat och ute är det skitväder. Tråkdag. 🙁
Morrn morrn, idag ska jag bara besiktiga bilskrutten och sen har jag ingenting planerat och ute är det skitväder. Tråkdag. 🙁
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 10:08Gomorron!
Jag undrade lite vart alla andra var men så kom jag på att ni vanliga dödliga är lediga. 😉
Ikväll har vi salsakryssning. Ska bli lite kul faktiskt. Det brukar vara en succe. Men innan det blir kväll ska jag rensa avlopp och försöka yoga fast de
Gomorron!
Jag undrade lite vart alla andra var men så kom jag på att ni vanliga dödliga är lediga. 😉
Ikväll har vi salsakryssning. Ska bli lite kul faktiskt. Det brukar vara en succe. Men innan det blir kväll ska jag rensa avlopp och försöka yoga fast de
Quote from Fredric Lagerström on 29 May 2010, 10:11Ah äntligen! Nu trilla lilla polletten ner här *pling*
Du jobbar på Stena såklart. Jag fattar Mickes prognos nu!
Ah äntligen! Nu trilla lilla polletten ner här *pling*
Du jobbar på Stena såklart. Jag fattar Mickes prognos nu!
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 10:40Godmorgon på er!!
Godmorgon på er!!