Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Hmm, stockholmsträffen skulle jag ju kunnat hänga på idag, varför gjorde jag inte det egentligen. Stack iväg till gymmet och sprang av mig lite frustration och på vägen dit ringde en polare och bjöd in mig på bastu ikväll så det har löst sig lite idag änd

Godmorgon!!!! Precis tittat klart på UFC 114 som gick i natt. Nu blir det en kopp kaffe (till).

Gomorron!

Idag är sista dagen på veckan och om 27 timmar är jag på väg hem! 😀 Veckan har gått fort men jag är trött i ryggen (Måste vara åldern).
Idag är det söndag och då får vi glass till efterrätt. 😉

Ha en bra dag!

Gooooood morgon! 😀
Redan vaken och INTE bakis. Solen skiner från en klarblå himmel. Dessutom ska jag få sällskap ut och cykla idag av min fb-kompis från Sala som också ska köra Tjejvättern om två veckor! Kan det bli bättre?!
*tror inte*
(ja inte utan at

God morgon,
Idag får det bli lite hushållsarbete och sen fika-promenad med några kompisar.

God morgon!

Klarblå himmel, solen skiner, fåglarna kvittrar och luften är frisk *tar djupa andetag* Dags att dra på sig ridbyxorna och ta ytterligare en dust på ridbanan.

Gooood Morgon!

Solen skiner från klarblå himmel. Om man skulle ta sig in till stan och sätta sig på något utefik kanske...

Idag hade det suttit fint med åska, hagel och drivis. Men nej då. När jag behöver hålla mig inne och packa ner hela lägenheten då vaknar jag till strålande sol och fågelkvitter. Ingen rättvisa här i världen, eller 😉 😉

Gomorron!!

Idag får jag åka hem!! (L) Jag är trött som en gnu, jag har halsbränna och har ingen som helst lust att städa min hytt men eftersom jag ska hem och har semester i 3 veckor så gör det ingenting.

För idag ska jag hem!!! (H:)

Ja alltså HEM!!

God morgon. Slut på semester del1. Men det kommer mer i augusti 🙂