Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 10:41God morgon! Idag ska jag äntligen genomföra den där löprundan som jag av olika skäl tvingats skjuta upp senaste dagarna 🙂
God morgon! Idag ska jag äntligen genomföra den där löprundan som jag av olika skäl tvingats skjuta upp senaste dagarna 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 10:57Kalle, sitt inte hemma och ha tråkigt
sätt dig på tåget mot sthlm och haka på FB-träffen istället.
Kalle, sitt inte hemma och ha tråkigt
sätt dig på tåget mot sthlm och haka på FB-träffen istället.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:11God morgon (i efterhand).
Nyss hemkommen från att ha varit i domteatern på Norrköpings visualiseringscenter. Det var ungefär jättecoolt. 🙂 Rekommenderas för de som har vägarna förbi Norrköping.
God morgon (i efterhand).
Nyss hemkommen från att ha varit i domteatern på Norrköpings visualiseringscenter. Det var ungefär jättecoolt. 🙂 Rekommenderas för de som har vägarna förbi Norrköping.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:36Läste om det igår Johan och det verkar verkligen hur cool som helst! Ska absolut bli ett besök där rätt snart! 🙂
Läste om det igår Johan och det verkar verkligen hur cool som helst! Ska absolut bli ett besök där rätt snart! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:40Jag rekommenderar starkt föreställningen "Allt vi är" i domteatern. (t+)
Jag rekommenderar starkt föreställningen "Allt vi är" i domteatern. (t+)
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:42Johan: Låter bra! (t+) Fast... om du guidar själv så behöver du ju inte rekommendera innan.. *tipsar om*
Johan: Låter bra! (t+) Fast... om du guidar själv så behöver du ju inte rekommendera innan.. *tipsar om*
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:43Faktiskt så kan möjligheten finnas till guidning av undertecknad på visualiseringscentret vissa dagar. 😉
Vet dock ej vilka just nu.
Faktiskt så kan möjligheten finnas till guidning av undertecknad på visualiseringscentret vissa dagar. 😉
Vet dock ej vilka just nu.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:51Johan: Åh fan.. *ser lite spekulativt på*
Meeeen... skulle inte du typ osingla dig snart. 😉
(fasen också, kan jag ha vaknat på retstickesidan idag IGEN?!?)
Johan: Åh fan.. *ser lite spekulativt på*
Meeeen... skulle inte du typ osingla dig snart. 😉
(fasen också, kan jag ha vaknat på retstickesidan idag IGEN?!?)
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:56Ja, alltså. Jag ska kanske jobba lite DÄR ibland på visualiseringscentret.
Men jag jobbar väl lite på osinglandet också. 😉
Ja, alltså. Jag ska kanske jobba lite DÄR ibland på visualiseringscentret.
Men jag jobbar väl lite på osinglandet också. 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:59Ingen bra morgon. Tog en dust med en av ridskolehästarna som varit lite (ok, mycket) knepig på sistone. Satt kvar i alla fall (även om det var på håret) men ryggen värker 🙁 Nya tag i morgon dag...denna kan bara bli bättre och det börjar med FB-träff lit
Ingen bra morgon. Tog en dust med en av ridskolehästarna som varit lite (ok, mycket) knepig på sistone. Satt kvar i alla fall (även om det var på håret) men ryggen värker 🙁 Nya tag i morgon dag...denna kan bara bli bättre och det börjar med FB-träff lit