Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 08:27God morgon!
Träningsvärk i varenda muskel i kroppen efter gårdagens vindsurfing, phu! Men kul var det.
Idag blir det slutspurtsplugg inför terminens sista tenta 🙂
God morgon!
Träningsvärk i varenda muskel i kroppen efter gårdagens vindsurfing, phu! Men kul var det.
Idag blir det slutspurtsplugg inför terminens sista tenta 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 09:17Morrn morrn, näst sista veckan innan kidsen på jobbet går på sommarlov och så är ännu en termin lagd åt handlingarna. Nu hoppas jag på sol och värme några dagar så jag kan köra igång slutspurten på att få klar båten.
Morrn morrn, näst sista veckan innan kidsen på jobbet går på sommarlov och så är ännu en termin lagd åt handlingarna. Nu hoppas jag på sol och värme några dagar så jag kan köra igång slutspurten på att få klar båten.
Quote from Rasmus Olsson on 31 May 2010, 10:11Inge skoj sitta på ett tåg på väg bort...
Inge skoj sitta på ett tåg på väg bort...
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 10:30"Varje droppe regn é tårar för mig - jag sitter på ett tåg och tänker på dig"
Sorry Bruse, kunde inte låta bli 🙂
Fast i Stockholm skiner solen och äppelträden blommar.
"Varje droppe regn é tårar för mig - jag sitter på ett tåg och tänker på dig"
Sorry Bruse, kunde inte låta bli 🙂
Fast i Stockholm skiner solen och äppelträden blommar.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 20:44Lucas, jag har semester igen. 😉 I vanliga fall jobbar jag vecka-vecka. Dvs jobbar 7 dagar, ledig 7 dagar. Tjejvättern är under min jobbvecka så jag tog semester.
Lucas, jag har semester igen. 😉 I vanliga fall jobbar jag vecka-vecka. Dvs jobbar 7 dagar, ledig 7 dagar. Tjejvättern är under min jobbvecka så jag tog semester.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:02Goomårrån gomårrån!
Inatt drömde jag att jag styrketränade. Varje gång larmet gick så försökte jag göra en övning men misslyckades för ljudet slutade inte. Haha! 😉
I eftermiddag ska jag leka flyttkarl och jag har träningsvärk i armhålorna!! Hur ska dett
Goomårrån gomårrån!
Inatt drömde jag att jag styrketränade. Varje gång larmet gick så försökte jag göra en övning men misslyckades för ljudet slutade inte. Haha! 😉
I eftermiddag ska jag leka flyttkarl och jag har träningsvärk i armhålorna!! Hur ska dett
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:06God morgon!
Nina, stick ut och cykla, städa kan man göra senare.
Jag funderar på om jag ska springa före eller efter jobbet idag. Svåra beslut vi har.
God morgon!
Nina, stick ut och cykla, städa kan man göra senare.
Jag funderar på om jag ska springa före eller efter jobbet idag. Svåra beslut vi har.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:09Morrn morrn, Vädret är underbart idag med 🙂
Inatt drömde jag att jag var tillbaka på en gammal arbetspalts, gud vilken mardröm.
Snusk-Nina: Hur får man träningsvärk i armhålan? Semester igen alltså, jag avundas dig.
Morrn morrn, Vädret är underbart idag med 🙂
Inatt drömde jag att jag var tillbaka på en gammal arbetspalts, gud vilken mardröm.
Snusk-Nina: Hur får man träningsvärk i armhålan? Semester igen alltså, jag avundas dig.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:18God Morgon Alla !
Här kommer dagens rapport från lilla mig ....
Eskilstuna: molnigt 18 grader
Falun: sol med moln från lunchtid 19 grader
Frölunda: mesta dels sol 20 grader
Göteborg: sol 22 grader
Geneve: molnigt 20 grader
Halmstad: molnigt 17 grader
H
God Morgon Alla !
Här kommer dagens rapport från lilla mig ....
Eskilstuna: molnigt 18 grader
Falun: sol med moln från lunchtid 19 grader
Frölunda: mesta dels sol 20 grader
Göteborg: sol 22 grader
Geneve: molnigt 20 grader
Halmstad: molnigt 17 grader
H
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:21Kaffe kan du få av mig.
Kaffe kan du få av mig.