Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:21God morgon!
Vill eg inte vara vaken just nu, men det är jag tyvärr. Morgonen kunde varit godare skulle man kunna säga.
God morgon!
Vill eg inte vara vaken just nu, men det är jag tyvärr. Morgonen kunde varit godare skulle man kunna säga.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:24Lucas, det är ju inte exakt i just själva "håligheten" jag har träningsvrk i utan runt om liksom... 😉
Härligt väderrapport! Här finns kaffe, men gröten är tyvärr uppäten redan.
Lucas, det är ju inte exakt i just själva "håligheten" jag har träningsvrk i utan runt om liksom... 😉
Härligt väderrapport! Här finns kaffe, men gröten är tyvärr uppäten redan.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:26Aha, varför inte säga det direkt då 😀 Gött väder du får på din ledighet.
Aha, varför inte säga det direkt då 😀 Gött väder du får på din ledighet.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:27Lucas >>> Dig kan man lite på ( om vi bortser från förra vecka ...;) )
Snuskis >> Sorry men Lucas va före idag såg att jag hade glömt din rapport med om jag inte har fel så är du landkrabba nu igen ?
Kan du inte göra mer gröt ( finns ingen på jobbet hä
Lucas >>> Dig kan man lite på ( om vi bortser från förra vecka ...;) )
Snuskis >> Sorry men Lucas va före idag såg att jag hade glömt din rapport med om jag inte har fel så är du landkrabba nu igen ?
Kan du inte göra mer gröt ( finns ingen på jobbet hä
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:30Micke: Även solen har fläckar 😀
Micke: Även solen har fläckar 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:31Lucas >> Så sant så sant !!! (t+)
Lucas >> Så sant så sant !!! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:39(hv)
(hv)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:50En Ouzo till Micke som så snällt uppdaterar oss med Sveriges väderrapport.
(t+)
Edit....
Go mööra ock 😉
En Ouzo till Micke som så snällt uppdaterar oss med Sveriges väderrapport.
(t+)
Edit....
Go mööra ock 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:55Mr Frippe >> Ouzo man tackar ,... Normalt sett lite tidigt med sådant men va fasen då .... Klockan är ju 12 nånstans i världen så 😀
Mr Frippe >> Ouzo man tackar ,... Normalt sett lite tidigt med sådant men va fasen då .... Klockan är ju 12 nånstans i världen så 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:55Micke: INTE prata om frukost när jag ansträngt mig så för att sova lite längre så jag kan gå nääästan direkt till affären och HANDLA frukost (ja, jag har gjort bort mig - ja, katastrofen är total... (#) ).
Johan: Stackars... nåt du vill dela med dig av t
Micke: INTE prata om frukost när jag ansträngt mig så för att sova lite längre så jag kan gå nääästan direkt till affären och HANDLA frukost (ja, jag har gjort bort mig - ja, katastrofen är total... (#) ).
Johan: Stackars... nåt du vill dela med dig av t