Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:10BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angry020.gif
*drar till affären och hoppas VERKLIGEN att det ÄR 8 de öppnar*
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angry020.gif
*drar till affären och hoppas VERKLIGEN att det ÄR 8 de öppnar*
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:10Stor kopp kaffe till Micke.
Stor kopp kaffe till Micke.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:11Lucas >> Vet inte om jag skulle vilja kalla pojkspolingen söt .... Så nej varken tjej eller söt. Men vi har F & S precis här så det brukar titta förbi en eller två söta om dagen ändå 😀 (H)
Lucas >> Vet inte om jag skulle vilja kalla pojkspolingen söt .... Så nej varken tjej eller söt. Men vi har F & S precis här så det brukar titta förbi en eller två söta om dagen ändå 😀 (H)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:12Jessie: Inte vara sån nu, man får ju se till att ha hemma helt enkelt, nu e du ju hungrig och sur, vilket innebär att du bara kommer att handla något totalt onödigt också, och även godis. Här öppnar ica 07 (t+)
Jessie: Inte vara sån nu, man får ju se till att ha hemma helt enkelt, nu e du ju hungrig och sur, vilket innebär att du bara kommer att handla något totalt onödigt också, och även godis. Här öppnar ica 07 (t+)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:13Micke: 🙂 hehe då kommer jag att ha tur, för på nya jobbet är tjejen som levererar frukt något av det sötaste jag har sett (H:)
Micke: 🙂 hehe då kommer jag att ha tur, för på nya jobbet är tjejen som levererar frukt något av det sötaste jag har sett (H:)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:15God morgon. Hoppas alla får en underbar dag!! 😀
God morgon. Hoppas alla får en underbar dag!! 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:15Lucas: *NACKKNYCK!* Päh! Jag handlar ALDRIG något som inte står på (den mentala) listan! Sådeså! Kommer INTE att hända idag heller. Man har väl KARAKTÄR, för tusan.
Micke: HIT med pojkspoling för tusan! Vi har också en tjej som kommer med frukten....
Lucas: *NACKKNYCK!* Päh! Jag handlar ALDRIG något som inte står på (den mentala) listan! Sådeså! Kommer INTE att hända idag heller. Man har väl KARAKTÄR, för tusan.
Micke: HIT med pojkspoling för tusan! Vi har också en tjej som kommer med frukten....
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:16Då är jag den första att erkänna att jag inte alltid har karraktären, min mentala lista kan bli lite för lång ibland 🙂
Då är jag den första att erkänna att jag inte alltid har karraktären, min mentala lista kan bli lite för lång ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:17Jessie >> men skulle det inte vara strålande sol idag ?? ?
Eva B >> Du är en ängel får man bjuda på lite fruktsallad ??? vart lite mycket ....
Jessie >> men skulle det inte vara strålande sol idag ?? ?
Eva B >> Du är en ängel får man bjuda på lite fruktsallad ??? vart lite mycket ....
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:18Ja tack. Va gott!
Ja tack. Va gott!