Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:15Lucas, jag har aldrig hört den innan i alla fall. 😉
Jag har varit mer åt kladdkaka än sockervadd iofs...
Lucas, jag har aldrig hört den innan i alla fall. 😉
Jag har varit mer åt kladdkaka än sockervadd iofs...
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:15Snuskis >> Godtagbar !!! *undrar om det finns några fler roliga "beslut" Snuskis har tagit på sistonde.... *
Snuskis >> Godtagbar !!! *undrar om det finns några fler roliga "beslut" Snuskis har tagit på sistonde.... *
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:17Snuskis: Den funkar ju;) bara att praktisera med.
Snuskis: Den funkar ju;) bara att praktisera med.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:31Snuskis tog det briljanta beslutet att inte bara ta på sig fleecetröja, utan även att ta cykeln till skolan. Inget konstigt i det kan man tro, men jag ska hjälpa en släkting flytta idag och barnen ska hämtas av barnvakt.
Japp, och cyklarna då??? (#) Jag
Snuskis tog det briljanta beslutet att inte bara ta på sig fleecetröja, utan även att ta cykeln till skolan. Inget konstigt i det kan man tro, men jag ska hjälpa en släkting flytta idag och barnen ska hämtas av barnvakt.
Japp, och cyklarna då??? (#) Jag
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:32Lucas, hänger inte med på vad du menar. *pekar på nr 2*
Lucas, hänger inte med på vad du menar. *pekar på nr 2*
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:56Snuskis >> Funderat på att införskaffa dig på en kombi ???
*väntar med spänning på nr.6 ... Den måste vara en höjdare*
Snuskis >> Funderat på att införskaffa dig på en kombi ???
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 10:14*väntar med spänning på nr.6 ... Den måste vara en höjdare*
Du menar inte:
*väntar med spänning på sex ... Den måste vara en höjdare* ? 😉Min lilla Saab funkar utmärkt till allt utom att frakta flera cyklar i. 😉 Eller egentligen går ju båda cyklarna
Du menar inte:
*väntar med spänning på sex ... Den måste vara en höjdare* ? 😉
Min lilla Saab funkar utmärkt till allt utom att frakta flera cyklar i. 😉 Eller egentligen går ju båda cyklarna
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 10:28Snuskis >> hmm fälla säten i SAAB..... = dubbelsäng !!!!!
Nr.6 eller sex..... Hårfint mellan dem..... Men jag är ju en ängel så jag måste dessvärre välja nr.6 (H)
BILD:3.bp.blogspot.com/_GwxXRDhXJ54/SmczHTboWMI/AAAAAAAABAc/E6xwCbsxsKc/s200/download-angel-
Snuskis >> hmm fälla säten i SAAB..... = dubbelsäng !!!!!
Nr.6 eller sex..... Hårfint mellan dem..... Men jag är ju en ängel så jag måste dessvärre välja nr.6 (H)
BILD:3.bp.blogspot.com/_GwxXRDhXJ54/SmczHTboWMI/AAAAAAAABAc/E6xwCbsxsKc/s200/download-angel-
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 11:07Micke: Nu tror jag du valde fel;)
Snuskis: Det jag menade var att det funkar nog med att ta två små;)
Micke: Nu tror jag du valde fel;)
Snuskis: Det jag menade var att det funkar nog med att ta två små;)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 11:43Lucas >>> Nehe ... Jag är ju en ärkeängel titta bara på mitt namn
Lucas >>> Nehe ... Jag är ju en ärkeängel titta bara på mitt namn