Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 00:52singel-speed for the win?
*testar om den tesen kan ha fler användningsområden*
singel-speed for the win?
*testar om den tesen kan ha fler användningsområden*
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 01:05Singel-speed? *inte alls med, på tok för trött, ska nog sova nu*
Singel-speed? *inte alls med, på tok för trött, ska nog sova nu*
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 01:14Singlespeed = cykel med bara en växel.
singelspeed kanske = en snabb singel... vad nu en sån gör?
Eller en singel med bara en växel = full fart framåt?
Äh, jag är också trött tror jag.. *skrattar*
Singlespeed = cykel med bara en växel.
singelspeed kanske = en snabb singel... vad nu en sån gör?
Eller en singel med bara en växel = full fart framåt?
Äh, jag är också trött tror jag.. *skrattar*
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 01:17>> Singlespeed = cykel med bara en växel.
Den biten var jag med på.>> singelspeed kanske = en snabb singel... vad nu en sån gör?
Den biten är jag fortfarande inte med på... Men jag tycker jag är hyfsat snabb för att ha börjat träna seriöst igen först
>> Singlespeed = cykel med bara en växel.
Den biten var jag med på.
>> singelspeed kanske = en snabb singel... vad nu en sån gör?
Den biten är jag fortfarande inte med på... Men jag tycker jag är hyfsat snabb för att ha börjat träna seriöst igen först
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 01:21Eh.. vilkentrådvaförnåt? *aldrig sett*
Men jag är nog snarast den där andra sortens singelspeedare. En med bara EN växel. Fullständigt binär faktiskt. *inser själv*
Eh.. vilkentrådvaförnåt? *aldrig sett*
Men jag är nog snarast den där andra sortens singelspeedare. En med bara EN växel. Fullständigt binär faktiskt. *inser själv*
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 01:26Citerar helt skamlöst mig själv här då:
> 10 km, 45:12 (4:31 min/km)
> 3 km, 11:44 (3:55 min/km, dock kanske inte helt tillförlitlig mätning)
> 8 km, 34:28 (4:18 min/km)Tråden -> http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=124761
Citerar helt skamlöst mig själv här då:
> 10 km, 45:12 (4:31 min/km)
> 3 km, 11:44 (3:55 min/km, dock kanske inte helt tillförlitlig mätning)
> 8 km, 34:28 (4:18 min/km)
Tråden -> http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=124761
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 01:33Fair enough. Du är haren, jag är sköldpaddan. Men vi vet ju alla vem som vinner i slutänden, eller hur? 😉
Fair enough. Du är haren, jag är sköldpaddan. Men vi vet ju alla vem som vinner i slutänden, eller hur? 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 01:39Jag vet faktiskt hur pass snabbt/icke snabbt det är. Bryr mig inte jättemycket heller, men är klart nöjd för jag har förbättrat mina resultat jämfört med mig själv. Vilket är trevligt.
Jag vet faktiskt hur pass snabbt/icke snabbt det är. Bryr mig inte jättemycket heller, men är klart nöjd för jag har förbättrat mina resultat jämfört med mig själv. Vilket är trevligt.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 06:22Godmorgon godmorgon!! Andra koppen kaffe avklarad, nu cyklar jag till jobbet. Ha en bra dag!!!
Godmorgon godmorgon!! Andra koppen kaffe avklarad, nu cyklar jag till jobbet. Ha en bra dag!!!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 06:25God morgon. Ser ut att bli en fin dag. Sticker iväg till jobbet nu. Och även jag önskar alla en bra dag!
God morgon. Ser ut att bli en fin dag. Sticker iväg till jobbet nu. Och även jag önskar alla en bra dag!