Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:10Goodmorning järngänget! Sen frukost här idag, förkylningen tilltar men soooolen skiner! 🙂
Micke jag har faktiskt perkulator kaffe om du vill ha!
Och var är Lucas?
Goodmorning järngänget! Sen frukost här idag, förkylningen tilltar men soooolen skiner! 🙂
Micke jag har faktiskt perkulator kaffe om du vill ha!
Och var är Lucas?
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:14Morsning!
Tack för solskensrapporten Micke! Passar bra idag när det är personalfest utomhus 🙂 *skålar med kaffekoppen* Dubbla frukostar idag, blir nog ingen lunch...
Morsning!
Tack för solskensrapporten Micke! Passar bra idag när det är personalfest utomhus 🙂 *skålar med kaffekoppen* Dubbla frukostar idag, blir nog ingen lunch...
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:17Micke, jag tror inte det skulle uppskattas. Jag yogar på SATS och just på det centret har dom ingen barnpassning. Lillan själv skulle säkrt gärna var med om hon fick. Hon har en yogabok och en yogamatta hemma. 😉 Det ser rätt härligt ut när tjejerna står
Micke, jag tror inte det skulle uppskattas. Jag yogar på SATS och just på det centret har dom ingen barnpassning. Lillan själv skulle säkrt gärna var med om hon fick. Hon har en yogabok och en yogamatta hemma. 😉 Det ser rätt härligt ut när tjejerna står
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:33Jeanette >> perkulator kaffe säger man bara inte nej tack till 🙂
Linda >> inga problem
Snuskis >> men om de redan gör övningar hemma så är det väl inget problem ... Bara en trångsynt instruktör 😀
Jeanette >> perkulator kaffe säger man bara inte nej tack till 🙂
Linda >> inga problem
Snuskis >> men om de redan gör övningar hemma så är det väl inget problem ... Bara en trångsynt instruktör 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 09:13Hej och godmorgon 🙂
Kan inte någon bara sparka mig i r*ven så jag kommer till gymmet någon gång :/
Vem av er tog min motivation:/
Hej och godmorgon 🙂
Kan inte någon bara sparka mig i r*ven så jag kommer till gymmet någon gång :/
Vem av er tog min motivation:/
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2010, 09:20* = ö
* = ö
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 09:52Morrn/midda på er.
JAG HATAR MÄNSKLIGHETEN IBLAND :@ Att det skall vara så svårt att lära sig saker och vilja lära sig saker när man går in på an arbetsledarplats. Framför allt när nuvarande skall lämna.:@
Morrn/midda på er.
JAG HATAR MÄNSKLIGHETEN IBLAND :@ Att det skall vara så svårt att lära sig saker och vilja lära sig saker när man går in på an arbetsledarplats. Framför allt när nuvarande skall lämna.:@
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 10:01Oj Lucas, ingen bra dag idag?
Nina fina, du kan få lite av min träningslust, är för sjuk för att våga träna nu men jag är enormt sugen!
Oj Lucas, ingen bra dag idag?
Nina fina, du kan få lite av min träningslust, är för sjuk för att våga träna nu men jag är enormt sugen!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 10:12Jeanette: Nä det kan man inte säga, började med att försova mig. Vilket är väldigt ovanligt. Sen så verkar ju min efterträdare inte vilja lära sig sitt jobb, så jag får reda i hans skit nu, men men jag lämnar ju skeppet på fredag.
Jeanette: Nä det kan man inte säga, började med att försova mig. Vilket är väldigt ovanligt. Sen så verkar ju min efterträdare inte vilja lära sig sitt jobb, så jag får reda i hans skit nu, men men jag lämnar ju skeppet på fredag.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 10:14Oj tack jeanette!! För gudskull se till att vara frisk innan du kör igång bara.
Oj tack jeanette!! För gudskull se till att vara frisk innan du kör igång bara.