Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 10:21God morgon. Sitter i skolan och filar på en opositionsrapport, när någon annan skriver så kollar jag in fb 😉
God morgon. Sitter i skolan och filar på en opositionsrapport, när någon annan skriver så kollar jag in fb 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:29Nina fina: Inte jag, men här har du *sparkar hårt i baken hela vägen till gymmet* 😀
Nina fina: Inte jag, men här har du *sparkar hårt i baken hela vägen till gymmet* 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:32haha=) tack Linda S. nu jävlar ska denna fetknopp röra på sig.
haha=) tack Linda S. nu jävlar ska denna fetknopp röra på sig.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:48Ingen orsak. Du får gärna sparka tillbaka på mig i helgen, lördag fm skulle passa bra 😉
Ingen orsak. Du får gärna sparka tillbaka på mig i helgen, lördag fm skulle passa bra 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 14:32Lucas det är tur att du ska sluta snart då, inte ditt problem om han inte klarar det sen.
Nina fina jag tar det väldigt lugnt nu, har ingen press att prestera just nu så det får ta den tid det tar att läka ut. Synd bara om man tappar rutinen att komma iv
Lucas det är tur att du ska sluta snart då, inte ditt problem om han inte klarar det sen.
Nina fina jag tar det väldigt lugnt nu, har ingen press att prestera just nu så det får ta den tid det tar att läka ut. Synd bara om man tappar rutinen att komma iv
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 15:19jeanette: Nä visst e det så, men jag vill ju lämna med flaggan i topp. Och inte sätta våra kollegor på sälj och ekonomi kontoret i skiten.
jeanette: Nä visst e det så, men jag vill ju lämna med flaggan i topp. Och inte sätta våra kollegor på sälj och ekonomi kontoret i skiten.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 06:14Godmorgon! Det här är helt galet! Fröken sjusovare (tiosovare?) är först idag! The world gone mad!?
Godmorgon! Det här är helt galet! Fröken sjusovare (tiosovare?) är först idag! The world gone mad!?
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2010, 06:18Jag har redan hunnit köra crunsches, smörjt kedjan å gjort en latte. God morgon!
Jag har redan hunnit köra crunsches, smörjt kedjan å gjort en latte. God morgon!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 06:21God morgon. Ser ut att bli ytterligare en fin dag. Nepp, måste iväg till jobbet. Ha en bra dag allihop!
God morgon. Ser ut att bli ytterligare en fin dag. Nepp, måste iväg till jobbet. Ha en bra dag allihop!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 06:42Godmorning, another day in paradise! 🙂
Godmorning, another day in paradise! 🙂