Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gomorron!

Lillan rosslar och säger att hon har ont i halsen. Varför just idag?? Hon ska till skolan på ett första besök med dagis. Jag ska yoga. Vi ska träffa några kompisar i Slottsskogen idag. I eftermiddag ska jag till gymet.
Nu spricker ju hela min d

Här kommer dagens rapport

Eskilstuna: sol och lite moln 21 grader
Falun: tidvis molnigt 20 grader
Frölunda: tidvis molnigt 22 grader
Göteborg: sol 22 grader
Geneve: tidvis regn 19 grader
Halmstad: molnigt 21 grader
Helsingborg: molnigt 19 grader
Krylbo:

Inget kaffesug idag, Micke? 😉 (Inte för att jag har något att erbjuda. Jag dricker te idag)

Snuskis >> nej inget kaffesug idag. Uppe med tuppen som vanligt ?

Tuppen vete katten. Idag sov jag extra länge. Snoozade ända till 06.35. Jag är trött idag. *skyller på flytten igen* 😉

Nu är jag kaffesugen! Bara för att jag var sugen på te förut. Nu har jag inte tid att göra kaffe. Ettakladdaren ska till skolan. Den d

Godmorgon! 😀
Helt galet nog så är jag vaken redan fast jag var uppe halva natten, så lika bra att utnyttja det max och göra massor jag aldrig hinner annars. 🙂

*häller upp kaffe till de som är kaffesugna*

...och NU - frukost! (t+)

Snuskis >>> Bara att bita ihop och göra det bästa av situationen... Ta med lillen på Yoga 😀

Jessie >> Så du har frukost hemma idag ... ???(H)

Micke: Jag har ALLTID frukost hemma. Häromdan tex hade jag ju KUNNAT dricka te och ätit 5-6 mackor, men det DUGER INTE se, om jag inte får MJÖLKPRODUKTER till frukost. Ingen fil, ingen mjölk = katastrof!

Jessie >> Som jag och kaffe menar du ? Fast på nåt skumt vänster så måste jag inte ha kaffe till frukost ... hmmm

Nej Micke, inte som du och kaffe. Som du och nikotin.