Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 06:57Gomorron!
Bruse, jag vill oxå ha latte!!!
Gomorron!
Bruse, jag vill oxå ha latte!!!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:01Tänk att få sitta i solen och äta frukost med vänner och planera dagen eller helt enkelt bara ta dagen som den kommer..........längtar efter semester!!
Tänk att få sitta i solen och äta frukost med vänner och planera dagen eller helt enkelt bara ta dagen som den kommer..........längtar efter semester!!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:01God Morgon era morgonpigga jävlar!! 🙂
Hoppas ni får en bra dag idag, själv kom kärleksproblemen ifatt mig idag igen :/
God Morgon era morgonpigga jävlar!! 🙂
Hoppas ni får en bra dag idag, själv kom kärleksproblemen ifatt mig idag igen :/
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:11Morrn morrn. Uppe i tid idag, men orkade inte gymmet, så jag njöt av en lång frukost framför tvn nu innan jobbet. Det går inte mycket vettigt kan man säga.
16 Arbetstimmar kvar på detta ställe 😀
Morrn morrn. Uppe i tid idag, men orkade inte gymmet, så jag njöt av en lång frukost framför tvn nu innan jobbet. Det går inte mycket vettigt kan man säga.
16 Arbetstimmar kvar på detta ställe 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:14Goood morgon! 😀
Idag bär det av för att hälsa på min häst igen! (L) Hinner väl precis dit och hem igen innan jag ska vara på jobbet, men det är det värt!Lucas: MorronTV är bäst om man spelat in den själv föregående dag *tipsar om, eftersom jag äter fru
Goood morgon! 😀
Idag bär det av för att hälsa på min häst igen! (L) Hinner väl precis dit och hem igen innan jag ska vara på jobbet, men det är det värt!
Lucas: MorronTV är bäst om man spelat in den själv föregående dag *tipsar om, eftersom jag äter fru
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:15Jessie: Spela in?? sånt gjorde man ju på stenåldern;) och dessutom så går det väl inte bättre saker på kvällen va?
Jessie: Spela in?? sånt gjorde man ju på stenåldern;) och dessutom så går det väl inte bättre saker på kvällen va?
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:17Lucas: Jag spelar in på hårddisken på min DVD ja. Kalla det stenåldern om du vill, men jag varken vill eller ids betala extra för on demand eller ppw, sådeså.
NÅT finns det väl iaf man kan se som brukar gå någon annan tid än svintidigt på morgonen? *har
Lucas: Jag spelar in på hårddisken på min DVD ja. Kalla det stenåldern om du vill, men jag varken vill eller ids betala extra för on demand eller ppw, sådeså.
NÅT finns det väl iaf man kan se som brukar gå någon annan tid än svintidigt på morgonen? *har
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:18GOD Morgon alla Über trevliga människor !!
Idag är en bra dag, är dag så skiner solen, det gick inte att träna bort träningsvärken ... men att sitta på en gräsmatta omgiven av 10.000+ tjejer i tajta kläder är inte fel i solskenet !!! (H)
Så nog om det,
GOD Morgon alla Über trevliga människor !!
Idag är en bra dag, är dag så skiner solen, det gick inte att träna bort träningsvärken ... men att sitta på en gräsmatta omgiven av 10.000+ tjejer i tajta kläder är inte fel i solskenet !!! (H)
Så nog om det,
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:24Jessie: 😀 Det är väldigt sällan jag kollar något på tv, kanske nån storserie som The pacific, givetvis nån enstaka sitcom också. Jag har ca 300 kanaler och jag nyttjar ca 2 av dom till max 6 timmar tittande i veckan. Så nja det känns inte som inspelning
Jessie: 😀 Det är väldigt sällan jag kollar något på tv, kanske nån storserie som The pacific, givetvis nån enstaka sitcom också. Jag har ca 300 kanaler och jag nyttjar ca 2 av dom till max 6 timmar tittande i veckan. Så nja det känns inte som inspelning
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:40Lucas >> Vårruset etapp 2 igår här i Sthlm. Mycket vackert att titta på !!! mmmmmm (H)
Automat kaffe är dessvärre det enda kaffe som finns här idag . Sorry
Lucas >> Vårruset etapp 2 igår här i Sthlm. Mycket vackert att titta på !!! mmmmmm (H)
Automat kaffe är dessvärre det enda kaffe som finns här idag . Sorry