Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:19Jessie >> inte för att vara elak men .... du kan vara hans mamma .... (H) men jag kan fråga han nästa gång de kommer om han kan tänka sig att ta svängen förbi Krylbo på hemvägen... Sa jag att han tränar MMA ?
Jessie >> inte för att vara elak men .... du kan vara hans mamma .... (H) men jag kan fråga han nästa gång de kommer om han kan tänka sig att ta svängen förbi Krylbo på hemvägen... Sa jag att han tränar MMA ?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:20Eva B >> *En tallrik med fruktsallad med lite vanilj + citron yoghurt ringlad över serverad*
Eva B >> *En tallrik med fruktsallad med lite vanilj + citron yoghurt ringlad över serverad*
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:21Vilken perfekt start på dagen. 🙂
Vilken perfekt start på dagen. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:33Jisses vad ni skriver. Jag har ju bara varit borta en stund och lämnat barnen i skolan.
Micke: Nu är jag landkrabba i 21 dagar. Förutom en snabb sväng till jobbet om en vecka, men jag åker hem med vändande båt så jag klarar mig utan väderrapport. Om jag
Jisses vad ni skriver. Jag har ju bara varit borta en stund och lämnat barnen i skolan.
Micke: Nu är jag landkrabba i 21 dagar. Förutom en snabb sväng till jobbet om en vecka, men jag åker hem med vändande båt så jag klarar mig utan väderrapport. Om jag
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:35Snuskis >>>> Tack !!! Kommer att lägga sig fint i magen 🙂
En liten fråga bara .... Varför fleece tröja i juni under en dag ... Kväll/natt okej men dag ......
Snuskis >>>> Tack !!! Kommer att lägga sig fint i magen 🙂
En liten fråga bara .... Varför fleece tröja i juni under en dag ... Kväll/natt okej men dag ......
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:48Av flera anledningar.
1. Jag är blond
2. Min hjärna fungerar inte på morgonen
3 Jag var rädd att frysa för det vara "bara" 15 grader ute....Ehum... *en rodna-gubbe hade passat här*
Av flera anledningar.
1. Jag är blond
2. Min hjärna fungerar inte på morgonen
3 Jag var rädd att frysa för det vara "bara" 15 grader ute....
Ehum... *en rodna-gubbe hade passat här*
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:02Tack för rapporten Micke! Du kan få en kopp kaffe av mig, har redan druckit 3(!) fler än vad jag borde... (#)
Tack för rapporten Micke! Du kan få en kopp kaffe av mig, har redan druckit 3(!) fler än vad jag borde... (#)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:04Snuskis >>
1. Dålig ursäkt !!
2. godtagbar ursäkt
3. frysa vid 15 minus är en sak men 15 plus ....Eller ska jag tillägga åt dig ifall du behöver det eller ej i rapporterna ?
Linda S >> Tackar !! kaffe mottages alltid med ett leende
Snuskis >>
1. Dålig ursäkt !!
2. godtagbar ursäkt
3. frysa vid 15 minus är en sak men 15 plus ....
Eller ska jag tillägga åt dig ifall du behöver det eller ej i rapporterna ?
Linda S >> Tackar !! kaffe mottages alltid med ett leende
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:09mm en svettpärla på ryggen 😉
Är dom små så får man ta två är ju en klassiker i mitt gäng iaf 😀
mm en svettpärla på ryggen 😉
Är dom små så får man ta två är ju en klassiker i mitt gäng iaf 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:134. jag har ibland otur när jag tänker?
4. jag har ibland otur när jag tänker?