Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 09:36God morgon alla. Andra koppen kaffe pågår, tar en liten paus i packandet. Sol och fint ute och här är jag, inne och ska börja flyttstäda :@
God morgon alla. Andra koppen kaffe pågår, tar en liten paus i packandet. Sol och fint ute och här är jag, inne och ska börja flyttstäda :@
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 18:43Gomorron! (jag har sovit middag)
Grannen hotar med regn imorrn. Hur är det möjligt?? Jag är ju ledig. (#)
Och jag tycker livet är jätteorättvist. Vissa av er går på semester om ett fåtal timmar. En annan har minst 300 dagar kvar till semester. *wuäääh*
Gomorron! (jag har sovit middag)
Grannen hotar med regn imorrn. Hur är det möjligt?? Jag är ju ledig. (#)
Och jag tycker livet är jätteorättvist. Vissa av er går på semester om ett fåtal timmar. En annan har minst 300 dagar kvar till semester. *wuäääh*
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 07:44God morgon FB. Snart är det torsdag, vilket innebär AW 😀
God morgon FB. Snart är det torsdag, vilket innebär AW 😀
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 07:49Morron alla sjusovare !!
Här kommer dagens svalkande rapport
Eskilstuna: Regn uppsprickande framåt eftermiddag/kväll 20 -23 grader
Falun:Regn under större delen av dagen 18-20 grader
Frölunda:Regn fram till lunchtid sedan tidvis molnigt 18-19 grader
Göt
Morron alla sjusovare !!
Här kommer dagens svalkande rapport
Eskilstuna: Regn uppsprickande framåt eftermiddag/kväll 20 -23 grader
Falun:Regn under större delen av dagen 18-20 grader
Frölunda:Regn fram till lunchtid sedan tidvis molnigt 18-19 grader
Göt
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 07:58Morrn......jag är trött.....tröttare.....tröttast. Ögonen kliar och sa jag att jag är trött?
😉
Morrn......jag är trött.....tröttare.....tröttast. Ögonen kliar och sa jag att jag är trött?
😉
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 08:02God morgon!
Efter att tisdagen, veckans jobbigaste dag, passerat kan jag nu lugnt arbeta mig igenom de tre sista dagarna på denna arbetsplats för denna gång =)
Regn framåt kvällen kan ju vara rätt skönt även om jag inte ser några moln nu... (bor mellan
God morgon!
Efter att tisdagen, veckans jobbigaste dag, passerat kan jag nu lugnt arbeta mig igenom de tre sista dagarna på denna arbetsplats för denna gång =)
Regn framåt kvällen kan ju vara rätt skönt även om jag inte ser några moln nu... (bor mellan
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 08:17God morgon! Här är det mulet och grått men jag är glad! Pratade med han jag ska byta lägenhet med och han ville att vi skulle ta det lugnt med städningen 🙂
Alltså, ingen fönsterputs, inget golvpolishande och inget skurande av källarförråd!
Hurra!
God morgon! Här är det mulet och grått men jag är glad! Pratade med han jag ska byta lägenhet med och han ville att vi skulle ta det lugnt med städningen 🙂
Alltså, ingen fönsterputs, inget golvpolishande och inget skurande av källarförråd!
Hurra!
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 08:19Jeanette >> Ingen semester snart ???
Mierin >> Om du vill så kan även din plats komma upp på listan. Bara att säga till så lägger jag till den
Jeanette >> Ingen semester snart ???
Mierin >> Om du vill så kan även din plats komma upp på listan. Bara att säga till så lägger jag till den
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 08:19Eva >> (t+)
Eva >> (t+)
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:02Micke det är semester om 62,5 arbetstimmar eller 3750 arbetsminuter! Blir troligen lite övertid nästa fredag för att klara av slutfaktureringen och ta fram all statistik.......
Så eg ser jag ju slutet skönjas och borde inte vara så trött o omotiverad!Ev
Micke det är semester om 62,5 arbetstimmar eller 3750 arbetsminuter! Blir troligen lite övertid nästa fredag för att klara av slutfaktureringen och ta fram all statistik.......
Så eg ser jag ju slutet skönjas och borde inte vara så trött o omotiverad!
Ev