Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mierin >> Lägga dig i andra liv ... ? socionom ?
2-3K per hund ??? Plus alla andra kostnader för hund ... WOW ! är glad att jag inte har hund. Det verkar som att det inte finns någon maxtaxa för hundar som det gör för barn. Tur att dammråttorna är så bil

Hälsopedagog. Den snälla varianten 😉

Jag tycker nog att mina hundar är väl värda investeringen så här långt, de är ju multi-funktionella. En fotvärmare på vintern, en träningkompis alla uppehållsdagar (de gillar inte nederbörd eller slask) och någon som

Meirin >> Visste inte att det fanns elaka hälsopedagoger... Eller det kanske beror på hur man ser det.

Låter nog mer som att du har en monolog hemma och de bara nickar instämmande.

Japp, men ibland rör de lite på öronen eller viftar på svansen också, det är när jag nämner ord som "mat" "Näs" (det är landet där de får springa lösa och nosa hur mycket de vill) eller munkorg (kapplöpningshundar). Om jag blir för långrandig så somnar de

Gomorron!

Regnet öser ner men det gör inget. För jag har fått frukost på sängen av mina underbara barn och deras kompis. och så fick jag ett gosedjur av dom. Min fyndiga 8-åring som tänkt till där. Jag säger alltid att jag vill ha en rosa ponny (som svar

Meirin >> De vette fasen ... Inte som de håller på nu ... De verkar ha fått nytt liv så fort värmen kommer och jag öppnar balkongdörren. Ränner runt i lägenheten som en kissnödig hund eller galen katt (H)

Snuskis >> Fredrik eller Lucas borde väl vara nä

Micke: Inte för att vara gnällig... eller.. joförfanförresten... BARA för att vara gnällig - var är SVALKAN!?

Regn i all ära, men om det inte blir friskare och ffa SVALARE efteråt så kan det fan kvitta. Ångbastu är INTE roligare än vanlig bastu. Iaf inte

Jessie >> Du är aldrig nöjd så 😉 Här känns det svalare idag iallafall fast det är varmt ute så jag är nöjd även om det inte har regnat än

Morrn morrn, nu ser vi till att riva av denna dag fort, så att vi kan gå ut och dricka öl ikväll 🙂

God morgon allihopa. Hoppas alla får en fin dag och att Björns flytt går smidigt och bra.