Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:25Mierin >> Lägga dig i andra liv ... ? socionom ?
2-3K per hund ??? Plus alla andra kostnader för hund ... WOW ! är glad att jag inte har hund. Det verkar som att det inte finns någon maxtaxa för hundar som det gör för barn. Tur att dammråttorna är så bil
Mierin >> Lägga dig i andra liv ... ? socionom ?
2-3K per hund ??? Plus alla andra kostnader för hund ... WOW ! är glad att jag inte har hund. Det verkar som att det inte finns någon maxtaxa för hundar som det gör för barn. Tur att dammråttorna är så bil
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:39Hälsopedagog. Den snälla varianten 😉
Jag tycker nog att mina hundar är väl värda investeringen så här långt, de är ju multi-funktionella. En fotvärmare på vintern, en träningkompis alla uppehållsdagar (de gillar inte nederbörd eller slask) och någon som
Hälsopedagog. Den snälla varianten 😉
Jag tycker nog att mina hundar är väl värda investeringen så här långt, de är ju multi-funktionella. En fotvärmare på vintern, en träningkompis alla uppehållsdagar (de gillar inte nederbörd eller slask) och någon som
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:44Meirin >> Visste inte att det fanns elaka hälsopedagoger... Eller det kanske beror på hur man ser det.
Låter nog mer som att du har en monolog hemma och de bara nickar instämmande.
Meirin >> Visste inte att det fanns elaka hälsopedagoger... Eller det kanske beror på hur man ser det.
Låter nog mer som att du har en monolog hemma och de bara nickar instämmande.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:52Japp, men ibland rör de lite på öronen eller viftar på svansen också, det är när jag nämner ord som "mat" "Näs" (det är landet där de får springa lösa och nosa hur mycket de vill) eller munkorg (kapplöpningshundar). Om jag blir för långrandig så somnar de
Japp, men ibland rör de lite på öronen eller viftar på svansen också, det är när jag nämner ord som "mat" "Näs" (det är landet där de får springa lösa och nosa hur mycket de vill) eller munkorg (kapplöpningshundar). Om jag blir för långrandig så somnar de
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:52Gomorron!
Regnet öser ner men det gör inget. För jag har fått frukost på sängen av mina underbara barn och deras kompis. och så fick jag ett gosedjur av dom. Min fyndiga 8-åring som tänkt till där. Jag säger alltid att jag vill ha en rosa ponny (som svar
Gomorron!
Regnet öser ner men det gör inget. För jag har fått frukost på sängen av mina underbara barn och deras kompis. och så fick jag ett gosedjur av dom. Min fyndiga 8-åring som tänkt till där. Jag säger alltid att jag vill ha en rosa ponny (som svar
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:57Meirin >> De vette fasen ... Inte som de håller på nu ... De verkar ha fått nytt liv så fort värmen kommer och jag öppnar balkongdörren. Ränner runt i lägenheten som en kissnödig hund eller galen katt (H)
Snuskis >> Fredrik eller Lucas borde väl vara nä
Meirin >> De vette fasen ... Inte som de håller på nu ... De verkar ha fått nytt liv så fort värmen kommer och jag öppnar balkongdörren. Ränner runt i lägenheten som en kissnödig hund eller galen katt (H)
Snuskis >> Fredrik eller Lucas borde väl vara nä
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:13Micke: Inte för att vara gnällig... eller.. joförfanförresten... BARA för att vara gnällig - var är SVALKAN!?
Regn i all ära, men om det inte blir friskare och ffa SVALARE efteråt så kan det fan kvitta. Ångbastu är INTE roligare än vanlig bastu. Iaf inte
Micke: Inte för att vara gnällig... eller.. joförfanförresten... BARA för att vara gnällig - var är SVALKAN!?
Regn i all ära, men om det inte blir friskare och ffa SVALARE efteråt så kan det fan kvitta. Ångbastu är INTE roligare än vanlig bastu. Iaf inte
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:20Jessie >> Du är aldrig nöjd så 😉 Här känns det svalare idag iallafall fast det är varmt ute så jag är nöjd även om det inte har regnat än
Jessie >> Du är aldrig nöjd så 😉 Här känns det svalare idag iallafall fast det är varmt ute så jag är nöjd även om det inte har regnat än
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 06:19Morrn morrn, nu ser vi till att riva av denna dag fort, så att vi kan gå ut och dricka öl ikväll 🙂
Morrn morrn, nu ser vi till att riva av denna dag fort, så att vi kan gå ut och dricka öl ikväll 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 06:48God morgon allihopa. Hoppas alla får en fin dag och att Björns flytt går smidigt och bra.
God morgon allihopa. Hoppas alla får en fin dag och att Björns flytt går smidigt och bra.