Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 10:52Fars hatt? Seriöst? Går folk verkligen dit? Jag har varit där på 50-årsfest en gång och en gång blev jag ditsläpad av en kompis. Jisses, vilket gaggigt ställe!! Haha! 😉 (i alla fall personalen)
Fars hatt? Seriöst? Går folk verkligen dit? Jag har varit där på 50-årsfest en gång och en gång blev jag ditsläpad av en kompis. Jisses, vilket gaggigt ställe!! Haha! 😉 (i alla fall personalen)
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 10:57Lucas vill ha cougars
🙂
Lucas vill ha cougars
🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 13:04Snuskis: JA seriöst, på torsdagar under sommaren så är det inte gaggigt, eller unde catclub sista lördagen i månaden. Då är vi ungdomar ute och leker 🙂
Snuskis: JA seriöst, på torsdagar under sommaren så är det inte gaggigt, eller unde catclub sista lördagen i månaden. Då är vi ungdomar ute och leker 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 13:34Undrar om jag hamnade på 28+ då? Fast var inte det på Tony´s förr? Tony´s alltså som har bytt namn sjuttielva gånger sen 90-talet. Det kanske inte ens finns kvar? Jag har inte varit där sen 2003, på möhippa.
Undrar om jag hamnade på 28+ då? Fast var inte det på Tony´s förr? Tony´s alltså som har bytt namn sjuttielva gånger sen 90-talet. Det kanske inte ens finns kvar? Jag har inte varit där sen 2003, på möhippa.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 15:38Tonys var västra tull, sen olearys osv, nu Malt och humle. Och ja dom hade 28+ förr, ett tag hade hatten det med.
Tonys var västra tull, sen olearys osv, nu Malt och humle. Och ja dom hade 28+ förr, ett tag hade hatten det med.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 15:38:@
:@
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 20:39Vadan den sura minen Lucas?
*frågar sent omsider eftersom ingen annan gjorde det*Hasse: Han vill väl inte ALLS ha cougars? Han hade ju inte ens tid att komma förbi och äta middag hemma hos mig. *muttra!*
Vadan den sura minen Lucas?
*frågar sent omsider eftersom ingen annan gjorde det*
Hasse: Han vill väl inte ALLS ha cougars? Han hade ju inte ens tid att komma förbi och äta middag hemma hos mig. *muttra!*
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 20:58Jessie, du kanske inte ens är en cougar ännu? Du är helt enkelt för UNG! (V)
Jessie, du kanske inte ens är en cougar ännu? Du är helt enkelt för UNG! (V)
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:26Jessie är väl en typisk cougar, eller? 😉
Jessie är väl en typisk cougar, eller? 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:28Inte om du jagar cougars och du bangar henne! 😉
Inte om du jagar cougars och du bangar henne! 😉