Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 07:24Go möra.... (H)
Go möra.... (H)
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 07:32God morgon, god morgon!
Härligt svalt och molnigt ute 🙂
Dock verkar näst sista dagen på kontoret inte infalla än, utan det läggs på några dagar till innan jag kommer ut i sommaren.
Ha en bra dag!
God morgon, god morgon!
Härligt svalt och molnigt ute 🙂
Dock verkar näst sista dagen på kontoret inte infalla än, utan det läggs på några dagar till innan jag kommer ut i sommaren.
Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 07:43Morgon på Eder alla !!
Ser ut att bli ytterligare en bra dag
Eskilstuna:Molnigt 23 grader
Falun: mestadels sol 24 grader
Frölunda: Strålande sol 22 grader
Göteborg:sol 20 grader
Geneve:Sol 28 grader men regn under eftermiddagen
Halmstad:sol 20 grader
Morgon på Eder alla !!
Ser ut att bli ytterligare en bra dag
Eskilstuna:Molnigt 23 grader
Falun: mestadels sol 24 grader
Frölunda: Strålande sol 22 grader
Göteborg:sol 20 grader
Geneve:Sol 28 grader men regn under eftermiddagen
Halmstad:sol 20 grader
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:00Gomorron! (H)
Strålande sol alltså? Hmm... *tittar skeptiskt ut genom köksfönstret* Men det kanske är för tidigt än. *optimistisk*
"Någon" beordrade mig att åka till stranden idag. 😉 Hur ska jag hinna? Husvärden ska komma hit, jag måste storhandla, jag
Gomorron! (H)
Strålande sol alltså? Hmm... *tittar skeptiskt ut genom köksfönstret* Men det kanske är för tidigt än. *optimistisk*
"Någon" beordrade mig att åka till stranden idag. 😉 Hur ska jag hinna? Husvärden ska komma hit, jag måste storhandla, jag
Quote from Rasmus Olsson on 1 July 2010, 08:02Morrn!
Nu snart blir det hångeldags! Flens brandkår kommer och ska utbilda oss i hjärt- och lungräddning. På eftermiddagen ska vi tända på!
Morrn!
Nu snart blir det hångeldags! Flens brandkår kommer och ska utbilda oss i hjärt- och lungräddning. På eftermiddagen ska vi tända på!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:17Lite Frappe från Frippe till Micke. 😉
Lite Frappe från Frippe till Micke. 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:27Mr Frippe >> Du vet vägen till kärlek !! Lite ironiskt att man försöker minska sitt kaffe intag går bra i tre veckor för att sedan börja göra en kanna frappé på jobbet om dagen.... Så bra gick det med att dra ner på koffeinet
Mr Frippe >> Du vet vägen till kärlek !! Lite ironiskt att man försöker minska sitt kaffe intag går bra i tre veckor för att sedan börja göra en kanna frappé på jobbet om dagen.... Så bra gick det med att dra ner på koffeinet
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:28God morgon,
Jag tar tacksamt emot både fler timmar på dygnet och hjärt- och lungräddning. Främst är det kanske mitt hjärta som behöver räddas, men mina lungor verkar inte må tipp topp de heller, så de kan nog behöva räddas de också... 😉
Två dagar plus
God morgon,
Jag tar tacksamt emot både fler timmar på dygnet och hjärt- och lungräddning. Främst är det kanske mitt hjärta som behöver räddas, men mina lungor verkar inte må tipp topp de heller, så de kan nog behöva räddas de också... 😉
Två dagar plus
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:45Här var ni uppe tidigt! God morgon!
Här var ni uppe tidigt! God morgon!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 10:42Emelie: Skall du till fars hatt?;)
Emelie: Skall du till fars hatt?;)