Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:05Micke: Vilken service 🙂 Det får du göra om du vill, men jag kan läsa Sthlm o Telge så hamnar jag någonstans i mitten 😉
Annars bor jag i Tumba.
Micke: Vilken service 🙂 Det får du göra om du vill, men jag kan läsa Sthlm o Telge så hamnar jag någonstans i mitten 😉
Annars bor jag i Tumba.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:13Jeanette >> Så länge ... ? stackarn och du som verkligen behöver lite ledigt... Själv så är det 22 arbetstimmar kvar (H)
Mierin >> Titta upp igen !! Inte ska du behöva titta på tokstaden och Sthlm
Jeanette >> Så länge ... ? stackarn och du som verkligen behöver lite ledigt... Själv så är det 22 arbetstimmar kvar (H)
Mierin >> Titta upp igen !! Inte ska du behöva titta på tokstaden och Sthlm
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:16Morrn morrn, micke micke.. du som skött dig så bra flera dagar i rad och så tar du fram regn till i eftermiddag? Inte bra, bättrar du dig inte blir det micrat neskaffe för dig hela sommaren. 😉
Annars är jag glad för min båt äntligen kommit i vattnet ig
Morrn morrn, micke micke.. du som skött dig så bra flera dagar i rad och så tar du fram regn till i eftermiddag? Inte bra, bättrar du dig inte blir det micrat neskaffe för dig hela sommaren. 😉
Annars är jag glad för min båt äntligen kommit i vattnet ig
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:23(t+) 😀
men jag tänker flytta till tokstaden i höst..
(t+) 😀
men jag tänker flytta till tokstaden i höst..
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:27Jeanette: Vi skippar bara det där mest hysteriska putsandet. Båda sitter vi dessutom lite i tidsnöd så det känns bra.
Jeanette: Vi skippar bara det där mest hysteriska putsandet. Båda sitter vi dessutom lite i tidsnöd så det känns bra.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:28Kalle inte skälla på Micke! Han är ingen vädergud "bara" ett väderorakel, han bestämmer alltså inte ditt väder sådetså!
Micke det är självvalt att ha sen semester så det är bara att bita ihop! 🙂
Kalle inte skälla på Micke! Han är ingen vädergud "bara" ett väderorakel, han bestämmer alltså inte ditt väder sådetså!
Micke det är självvalt att ha sen semester så det är bara att bita ihop! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:33Kalle K> > Micrat Nescafe är _mycke_ bättre än vad som serveras här och så gör amn ju frappé på Nescafé 😉 Så du får mer än gärna skicka hit 😀 (H)
Mierin >> Inte för att vara elak men jag har ett telenummer till en farbror i vit rock ifall du vill ha ..
Kalle K> > Micrat Nescafe är _mycke_ bättre än vad som serveras här och så gör amn ju frappé på Nescafé 😉 Så du får mer än gärna skicka hit 😀 (H)
Mierin >> Inte för att vara elak men jag har ett telenummer till en farbror i vit rock ifall du vill ha ..
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:39Micke: Nu när jag äntligen kommit ifrån de snälla männen med vita rockar och gladfärgade piller är det väl lika bra att flytta till ett ställe där det inte märks bland alla andra galnngar (#)?
Nej då, men jag tänkte plugga lite på Hagaberg o kunna rasta
Micke: Nu när jag äntligen kommit ifrån de snälla männen med vita rockar och gladfärgade piller är det väl lika bra att flytta till ett ställe där det inte märks bland alla andra galnngar (#)?
Nej då, men jag tänkte plugga lite på Hagaberg o kunna rasta
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:02Mierin >> ja inte lär det märkas att du har slutat med piller eller träffa män i vita rockar .. Bara att läsa dagens upplaga av lokaltidningen .... ( www.lt.se )
Det är dagar som denna man verkligen funderar på varför man bor kvar här.
Plugga...? Beundra
Mierin >> ja inte lär det märkas att du har slutat med piller eller träffa män i vita rockar .. Bara att läsa dagens upplaga av lokaltidningen .... ( http://www.lt.se )
Det är dagar som denna man verkligen funderar på varför man bor kvar här.
Plugga...? Beundra
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:20det är bara en tillfällig uppehållsort, så jag ska nog klara mig undan alla märkligheter (och våldsamheter om man tittar på rubrikerna i din länk...)
Studierna är bara två terminer sen är jag berättigad att lägga mig i folks liv 😉Hunddagis kostar mell
det är bara en tillfällig uppehållsort, så jag ska nog klara mig undan alla märkligheter (och våldsamheter om man tittar på rubrikerna i din länk...)
Studierna är bara två terminer sen är jag berättigad att lägga mig i folks liv 😉
Hunddagis kostar mell