Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 08:24Eva >> nu e du inte snäll .... .;) *snor en kanna med frappé så man klarar sig till lunch*
Eva >> nu e du inte snäll .... .;) *snor en kanna med frappé så man klarar sig till lunch*
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 08:28Va, en kaffetjuv!
Okej, du kan få semester en vecka eftersom du förvarnade. Vi får väl nöja oss med nån b-väderrapport.
Va, en kaffetjuv!
Okej, du kan få semester en vecka eftersom du förvarnade. Vi får väl nöja oss med nån b-väderrapport.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 08:31Nina: Nu var det ju förvisso Lucas vi pratade om och inte Johan. *påPIKa*
Johan är bara RÄDD för mig. 😉 *skrattar*
Nina: Nu var det ju förvisso Lucas vi pratade om och inte Johan. *påPIKa*
Johan är bara RÄDD för mig. 😉 *skrattar*
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 08:54Hahaha!! (V) Ja, jag är blond ibland. 😉
Hahaha!! (V) Ja, jag är blond ibland. 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:03God morgon!
Kaffet är snart uppdrucket. Ska snart in till stan för att dricka ännu mer! 😀 I eftermiddag hittar ni mig och Helena på en uteservering så vi tackar för det fina vädret Micke!
God morgon!
Kaffet är snart uppdrucket. Ska snart in till stan för att dricka ännu mer! 😀 I eftermiddag hittar ni mig och Helena på en uteservering så vi tackar för det fina vädret Micke!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:13Snuskis >> bara ibland ???
Snuskis >> bara ibland ???
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:15*visslar oskyldigt*
*visslar oskyldigt*
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:16*hjälper Nina hålla upp glorian*
*hjälper Nina hålla upp glorian*
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:26Åh, tack jessie!! Jag började bli trött i armarna.
Åh, tack jessie!! Jag började bli trött i armarna.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:29Snuskis >> Vem skulel inte bli trött i armarna av att hålla en gloria över ditt huvud.. ? Det måste ju vara som två poler som stöter ifrån varandra 😉
Snuskis >> Vem skulel inte bli trött i armarna av att hålla en gloria över ditt huvud.. ? Det måste ju vara som två poler som stöter ifrån varandra 😉