Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 11:36godmorgon/god förmiddag Linda
godmorgon/god förmiddag Linda
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 11:40Värme? Här har det regnat och solen skiner inte ens så det kan torka upp. (#)
Gomorron förresten!
Värme? Här har det regnat och solen skiner inte ens så det kan torka upp. (#)
Gomorron förresten!
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 11:46Jag vill ha svalare & regn, här är det runt 28 grader (#)
Jag vill ha svalare & regn, här är det runt 28 grader (#)
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:02Hans, du kan få min svalka och mitt regn. Jag är djupt deprimerad idag.
Hans, du kan få min svalka och mitt regn. Jag är djupt deprimerad idag.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:05Regn? Var? Ja tack! Skicka hit det bara!!! Jag har 33 grader ute och 29 grader inne (#)
Regn? Var? Ja tack! Skicka hit det bara!!! Jag har 33 grader ute och 29 grader inne (#)
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:58Nina: Skicka HIT regnet OMEDELBART! *dööör i värmen*
P.S. Jag kan slåss mot er andra för regnet bara det kommer hit sen... sådeså.
Nina: Skicka HIT regnet OMEDELBART! *dööör i värmen*
P.S. Jag kan slåss mot er andra för regnet bara det kommer hit sen... sådeså.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 13:03Kom hit och hämta svalkan istället. Då kan du passa på att prygla mig! Jag behöver bli pryglad idag. Jag är en lat gris. (#)
Kom hit och hämta svalkan istället. Då kan du passa på att prygla mig! Jag behöver bli pryglad idag. Jag är en lat gris. (#)
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 13:04Jag är för lat för att ens ta mig till affären och handla mat så.. eh.. antagligen inte?
Jag är för lat för att ens ta mig till affären och handla mat så.. eh.. antagligen inte?
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 13:08Vem ska prygla mig då?? (#)
Vem ska prygla mig då?? (#)
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 14:46Hallå på er! 🙂 Vilken dag vi hade i Hunnebo, bad, öl musik och trevligt umgänge, fast nu vill jag bara sova i två dagar.
Hallå på er! 🙂 Vilken dag vi hade i Hunnebo, bad, öl musik och trevligt umgänge, fast nu vill jag bara sova i två dagar.