Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 09:54God morgon!
Svalt och skönt här idag. Kanske man till och med orkar träna utomhus... 🙂
God morgon!
Svalt och skönt här idag. Kanske man till och med orkar träna utomhus... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 09:58Gomorron!
Ingen sol idag. Det blåser lite och känns nästan som hot om regn i luften.
Idag ska jag lämna tillbaks sadeln, bråka med mitt gym om sommarträningen och sen i eftermiddag blir det hotyoga igen. 😀 jag har bara beslutsångest. Köpa klippkort ell
Gomorron!
Ingen sol idag. Det blåser lite och känns nästan som hot om regn i luften.
Idag ska jag lämna tillbaks sadeln, bråka med mitt gym om sommarträningen och sen i eftermiddag blir det hotyoga igen. 😀 jag har bara beslutsångest. Köpa klippkort ell
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 10:11Duktig du är som äter ordentlig frukost Nina! Själv sörplar jag på min tredje kopp kaffe...
Duktig du är som äter ordentlig frukost Nina! Själv sörplar jag på min tredje kopp kaffe...
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 10:22Gosig morgon.
Målaren var här kl 8 i morse och störde mig mitt i frukosten.
Jag tycker att han är lite sölig så jag börjar undra om han kommer att störa även mina lunchplaner.
Gosig morgon.
Målaren var här kl 8 i morse och störde mig mitt i frukosten.
Jag tycker att han är lite sölig så jag börjar undra om han kommer att störa även mina lunchplaner.
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 10:27Nja, så himla ordentlig är jag inte. Det är för barnens skull... Vi har inte kommit så långt än ens. Fick mig ett utbrott på lillan som inte kan lära sig sköta sin hygien och när jag är arg kan jag inte laga mat. Kan ju knappt laga mat när jag är glad. Ja
Nja, så himla ordentlig är jag inte. Det är för barnens skull... Vi har inte kommit så långt än ens. Fick mig ett utbrott på lillan som inte kan lära sig sköta sin hygien och när jag är arg kan jag inte laga mat. Kan ju knappt laga mat när jag är glad. Ja
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 10:43Godmorgon, godmorgon! Underbar helg.... sol, bad, värme på dagen och ac på natten. Livet leker! (L)
Godmorgon, godmorgon! Underbar helg.... sol, bad, värme på dagen och ac på natten. Livet leker! (L)
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 05:51Gomorron!
Inte för satt jag kan påstå att morgonen är god. Jag hade hellre sovit 3 timmar till och sen sluppit åka till jobbet. Fast hade jag sovit 3 timmar till hade jag inte varit så trött och då hade jag inte bävat för att åka till jobbet... Hmmm.....
Gomorron!
Inte för satt jag kan påstå att morgonen är god. Jag hade hellre sovit 3 timmar till och sen sluppit åka till jobbet. Fast hade jag sovit 3 timmar till hade jag inte varit så trött och då hade jag inte bävat för att åka till jobbet... Hmmm.....
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 06:04Morron morron. Vackert väder idag, och jag skall köra hoj till jobbet (H:)
Morron morron. Vackert väder idag, och jag skall köra hoj till jobbet (H:)
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 06:59Godmorgon?
Idag får ni hålla tummarna för min häst och mig. Vi ska till klinik med honom på en hälteutredning. Shit, vad nervös jag är.... *brrrrrrrr*
Godmorgon?
Idag får ni hålla tummarna för min häst och mig. Vi ska till klinik med honom på en hälteutredning. Shit, vad nervös jag är.... *brrrrrrrr*
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 07:01God morgon....
Håller tummarna 😉
God morgon....
Håller tummarna 😉