Quote from Rasmus Olsson on 9 July 2010, 09:04Här! Väntar på att Klonen ska vakna.
Här! Väntar på att Klonen ska vakna.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 09:06God morgon! Nu dag nya tag 🙂
God morgon! Nu dag nya tag 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 09:42Morrn morrn, bara timmar kvar till semester nu och värmen håller i. Härliga tider! Några funbeat-träffar på g under semestern nu?
Morrn morrn, bara timmar kvar till semester nu och värmen håller i. Härliga tider! Några funbeat-träffar på g under semestern nu?
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 09:53God morgon god morgon!
Verkar bli en varm dag även idag som ska ägnas åt tvätta och vila hundarna i form, den ena ska springa LC-prov imorgon (kapplöpnings/bruksprov för vinthundar).
Simma lugnt!
God morgon god morgon!
Verkar bli en varm dag även idag som ska ägnas åt tvätta och vila hundarna i form, den ena ska springa LC-prov imorgon (kapplöpnings/bruksprov för vinthundar).
Simma lugnt!
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 10:14God Morgon!
Värmen verkar hålla i sig. Mina planer på 15 km stavgång i rask takt får nog vänta tills sen kväll om jag inte ska storkna.
God Morgon!
Värmen verkar hålla i sig. Mina planer på 15 km stavgång i rask takt får nog vänta tills sen kväll om jag inte ska storkna.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 10:28Morsning!
Ännu inte för varmt för mer kaffe! 🙂
Morsning!
Ännu inte för varmt för mer kaffe! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 09:51Good Morgon!
Idag måste det bli ett löparpass. Men det lär väl inte vara tillräckligt svalt sent ikväll, så jag får trycka i mig massa vatten under dagen.
Ha det fantastiskt idag, njut av värmen, plötsligt har vi snö igen.
Good Morgon!
Idag måste det bli ett löparpass. Men det lär väl inte vara tillräckligt svalt sent ikväll, så jag får trycka i mig massa vatten under dagen.
Ha det fantastiskt idag, njut av värmen, plötsligt har vi snö igen.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 11:16God förmiddag allihopa! Hoppas alla får en bra dag och att Helena får en fin löprunda. Jag ska snart till jobbet så det blir långpass på Sahlgrenska istället för Änggården..... Oj, nu ösregnar det ute. Får revidera klädvalet.
God förmiddag allihopa! Hoppas alla får en bra dag och att Helena får en fin löprunda. Jag ska snart till jobbet så det blir långpass på Sahlgrenska istället för Änggården..... Oj, nu ösregnar det ute. Får revidera klädvalet.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 11:34go midda. Sitter och är bitter över att det börjar åska lite, hade ju tänkt att ge mig ut på en tur. Får väl bli en promenad i regnet sen istället.
go midda. Sitter och är bitter över att det börjar åska lite, hade ju tänkt att ge mig ut på en tur. Får väl bli en promenad i regnet sen istället.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 11:45Åska, regn... är det någon som f?rstår vad de pratar om??
Åska, regn... är det någon som f?rstår vad de pratar om??