Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 12:41Cykelställsanemi känns som antingen ett storstadsproblem eller ett riktigt glesbygdsfenomen. 😉
Här i "Sverige Mittemellan" har vi ingen brist på cykelställ. Jag har två till bara huset jag bor i och ett vid varje byggnad innanför grindarna på jobbet.
Cykelställsanemi känns som antingen ett storstadsproblem eller ett riktigt glesbygdsfenomen. 😉
Här i "Sverige Mittemellan" har vi ingen brist på cykelställ. Jag har två till bara huset jag bor i och ett vid varje byggnad innanför grindarna på jobbet.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 14:43Jag skulle faktiskt önka en ordentlig åskskursurladdning nu. Sen får det bli fint igen när min semester börjar på torsdag.
Jag skulle faktiskt önka en ordentlig åskskursurladdning nu. Sen får det bli fint igen när min semester börjar på torsdag.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:35Morrn morrn. Det börjar kännas i knoppen att man egentligen skulle ha gått på semester nu 🙁
Morrn morrn. Det börjar kännas i knoppen att man egentligen skulle ha gått på semester nu 🙁
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:35:@ dubbel
:@ dubbel
Quote from Rasmus Olsson on 12 July 2010, 07:39Morrn!
Dags att väcka Klonen för ett besök i staden.
Morrn!
Dags att väcka Klonen för ett besök i staden.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:39God morgon! Ser ut att bli en fin dag och jag är ledig 😀
God morgon! Ser ut att bli en fin dag och jag är ledig 😀
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:39Morgon alla Fb:are !!!
Hoppas att ni har njutit av helgen som jag har !!Idag är en underbart bra dag !!
Här kommer rapporten !Eskilstuna: Molningt 30 grader
Falun: mestadels soligt 28 grader
Frölunda: sol med inslag av regn upp till 30 grader
Göte
Morgon alla Fb:are !!!
Hoppas att ni har njutit av helgen som jag har !!
Idag är en underbart bra dag !!
Här kommer rapporten !
Eskilstuna: Molningt 30 grader
Falun: mestadels soligt 28 grader
Frölunda: sol med inslag av regn upp till 30 grader
Göte
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:56God morgon! 🙂 Idag är en bra dag! Nu är jag med på Mickes väder oxå nu när jag flyttat till Falun 🙂
Sjukt vad morgonpigg jag var idag. Har förlorat pengar på poker, tagit ett bad, ätit frukost och hemmagymmat redan. Perfekt tajming när småkillarna fort
God morgon! 🙂 Idag är en bra dag! Nu är jag med på Mickes väder oxå nu när jag flyttat till Falun 🙂
Sjukt vad morgonpigg jag var idag. Har förlorat pengar på poker, tagit ett bad, ätit frukost och hemmagymmat redan. Perfekt tajming när småkillarna fort
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 10:14God morgon (eller förmiddag)!
Herreguuuud Björn, man får ju prestationsångest! (#)
Är det nu man ska skämmas för att man fortfarande äter frukost i snigeltempo, trots att jag inte har semester än...? *letar efter rodnande smiley* Sommarvärmen är verklig
God morgon (eller förmiddag)!
Herreguuuud Björn, man får ju prestationsångest! (#)
Är det nu man ska skämmas för att man fortfarande äter frukost i snigeltempo, trots att jag inte har semester än...? *letar efter rodnande smiley* Sommarvärmen är verklig
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 07:41Morgon !!!
Här kommer dagens rapport , inte lika bra som gårdagens för vissa
Eskilstuna:sol 31 grader, regn fram till kvällen
Falun:Molnig förmiddag sedan regn 31 grader
Frölunda: regn från lunch .... 18-28 grader ( vem är det som kommer hem idag vid l
Morgon !!!
Här kommer dagens rapport , inte lika bra som gårdagens för vissa
Eskilstuna:sol 31 grader, regn fram till kvällen
Falun:Molnig förmiddag sedan regn 31 grader
Frölunda: regn från lunch .... 18-28 grader ( vem är det som kommer hem idag vid l