Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Micke: Du får inget kaffe förens du tar bort regnet, så man kan köra mc igen.

Lucas >> Sorry hade mer än gärna haft det här idag men det var ingen som lyssnade. Sen är det ju så att en viss dam är på väg hem och så det är hon som tar med sig det dåliga vädret till Gbg idag

Snälla säg att det finns någon snäll själ som kan komma fö

Tack för rapporten Micke, du kan få lite kaffe av mig. Snabbvarianten men i alla fall *räcker över en kopp* mjölk och socker?

Linda >> ÄNGEL !! mjölk tack !!

*muttrar... vi ringde tekniker förra veckan om att kaffet var på väg att ta slut ... *

Ok, jag skickar över mjölken tillsammans med lite reservkaffe till i morgon 🙂

Linda S >> tackar än en gång !

Men _nu_ är de här och så vart de sura för att vi frågade varför kaffet smakar så konstigt bara två månader efter att vi har fått en ny maskin ....

"Frölunda: regn från lunch .... 18-28 grader ( vem är det som kommer hem idag vid lunch .... )"

C´est moi!! (H)

Skönt att slippa solen en dag faktiskt. Får man säga så? *rodna*

Jag har mest rodnat på ryggen faktiskt. Visste ni att om man yogar ute i solen 2 timmar så kan man bli solbränd fast man inte aktivt "solar"?? Om inte, så vet ni det nu! (#) Det kliar, alltså kommer jag att tappa färgen snart igen.

Goder morgon på Eder alla Übersinglar !

Hoppas att ni alla har fått en minst lika god natts sömn som mig ( sov på balkongen) !!
Här kommer dagens rapport

Eskilstuna: mestadels sol 24-26 grader
Falun: mestadels sol 24-26 grader
Frölunda: molnigt med upps

God Morgon!

Sitter på jobbet och vi som sitter i källaren har det svalt och skönt. Idag är sista arbetsdagen innan semestern!!