Quote from Rasmus Olsson on 11 July 2010, 11:45Har glömt vad regn är. Här är gräsmattorna gula...
Har glömt vad regn är. Här är gräsmattorna gula...
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 11:53Nä, regn har jag glömt vad det är. Här är gräsmattorna också gula. Hårda, fula och gula. Inget kul 🙁
Nä, regn har jag glömt vad det är. Här är gräsmattorna också gula. Hårda, fula och gula. Inget kul 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 11 July 2010, 12:05Gräs som är gul
är inge kulhttp://www.youtube.com/watch?v=ipPPnP0nlxI
Gräs som är gul
är inge kul
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 12:12..."ett hembyggt svin..." HAHA
..."ett hembyggt svin..." HAHA
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 12:32Nu sjunger hon iofs hängbukssvin, men kan man inte höra vad hon sjunger får man väl GISSA när man vill lägga ut den på YouTube antar jag... *skrattar*
Nu sjunger hon iofs hängbukssvin, men kan man inte höra vad hon sjunger får man väl GISSA när man vill lägga ut den på YouTube antar jag... *skrattar*
Quote from Rasmus Olsson on 11 July 2010, 12:355-56 går inte av för hackor heller
5-56 går inte av för hackor heller
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 12:36Men det var ju en väldigt rimlig gissning. 😉 Jag har jobbat som läkarsekreterare... Sett hur "sickelcellsanemi" blivit "cykelställsanemi" (och värre saker än så) 😀
Men det var ju en väldigt rimlig gissning. 😉 Jag har jobbat som läkarsekreterare... Sett hur "sickelcellsanemi" blivit "cykelställsanemi" (och värre saker än så) 😀
Quote from Rasmus Olsson on 11 July 2010, 12:37Så det är ditt fel att vi får fel diagnoser i våra journaler?
Så det är ditt fel att vi får fel diagnoser i våra journaler?
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 12:38Brist på cykelställ är inte helt ovanligt 🙂
Brist på cykelställ är inte helt ovanligt 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 12:41Njä, jag är inte skyldig längre. Bytte karriär för fyra år sedan. Och jag gjorde självklart aldrig några fel... 😉
Njä, jag är inte skyldig längre. Bytte karriär för fyra år sedan. Och jag gjorde självklart aldrig några fel... 😉