Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 09:39God morgon!
Svalt och skönt idag 🙂
Jessie: Supertrist, utdragna hältor är inte att leka med. Håller tummar och tår för dig och din pålle. Är det unghästen som blivit halt?
God morgon!
Svalt och skönt idag 🙂
Jessie: Supertrist, utdragna hältor är inte att leka med. Håller tummar och tår för dig och din pålle. Är det unghästen som blivit halt?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 06:23Morron morron. Vädrets makter är på min sida idag 😀 brum brum
Morron morron. Vädrets makter är på min sida idag 😀 brum brum
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 07:34God Morgon!
Ännu en härlig dag att sitta inne och jobba på...
God Morgon!
Ännu en härlig dag att sitta inne och jobba på...
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:50Linda: Japp. Har ju bara honom så.. den är det. 😉
Nu står han nybehandlad på ett konvalescentstall i djupaste Sörmland (Bruse Country kan man kanske säga.. nääära spårvagnsmuséet) som iaf var 1500kr billigare/månad än att stå kvar på träningsstallet.
D
Linda: Japp. Har ju bara honom så.. den är det. 😉
Nu står han nybehandlad på ett konvalescentstall i djupaste Sörmland (Bruse Country kan man kanske säga.. nääära spårvagnsmuséet) som iaf var 1500kr billigare/månad än att stå kvar på träningsstallet.
D
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 09:15God morgon!
Kaffe och sen in till storstan för -surprice- ännu mer kaffe 😀
Jessie: Trist med trasig häst 🙁 Hur länge ska han vila?
God morgon!
Kaffe och sen in till storstan för -surprice- ännu mer kaffe 😀
Jessie: Trist med trasig häst 🙁 Hur länge ska han vila?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 17:29Linda: Det beror på hur man definierar vila? Han ska börja promeneras vid hand redan imorgon tydligen och nästa vecka ska han tömköras och sen får man se efter återbesöket... som jag har glömt boka idag.. DAMN! (#)
Linda: Det beror på hur man definierar vila? Han ska börja promeneras vid hand redan imorgon tydligen och nästa vecka ska han tömköras och sen får man se efter återbesöket... som jag har glömt boka idag.. DAMN! (#)
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 07:31Morrn morrn. Torsdag idag, vilket innebär fotboll efter jobbet, sen ut och öla lite inför helgen:-)
Morrn morrn. Torsdag idag, vilket innebär fotboll efter jobbet, sen ut och öla lite inför helgen:-)
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 08:20God morgon!
Perfekt picknickväder idag 🙂
Jessie: Det låter ju betydligt bättre än boxvila, han är nog hel igen snart *håller tummarna*
God morgon!
Perfekt picknickväder idag 🙂
Jessie: Det låter ju betydligt bättre än boxvila, han är nog hel igen snart *håller tummarna*
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:55Morrn morrn, näst sista dagen innan semester och solen skiner, måste nog försöka ta mig hem tidigt idag så jag hinner med en liten cykeltur.
Morrn morrn, näst sista dagen innan semester och solen skiner, måste nog försöka ta mig hem tidigt idag så jag hinner med en liten cykeltur.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 09:02Morsning korsning!
Var är alla funbeatare idag?
Morsning korsning!
Var är alla funbeatare idag?