Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 09:27Gomorron!
Jag blev väckt av en vilsen geting som irrade runt på fönsterrutan. Barnen sover fortfarande så jag ska passa på att dricka kaffe och surfa lite för mig själv. Sen blir det storstädning av hemmet. Ikväll står det hotyoga på schemat. Känns som a
Gomorron!
Jag blev väckt av en vilsen geting som irrade runt på fönsterrutan. Barnen sover fortfarande så jag ska passa på att dricka kaffe och surfa lite för mig själv. Sen blir det storstädning av hemmet. Ikväll står det hotyoga på schemat. Känns som a
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 09:38Morgon, efter 2 timmar på jobbet är jag fortfarande som en zombie. Ska jag aldrig vakna upp idag?
Morgon, efter 2 timmar på jobbet är jag fortfarande som en zombie. Ska jag aldrig vakna upp idag?
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 10:03God morgon!
Svalt och skönt idag, ska nog passa på att ta en långpromenad innan solen får för sig att titta fram igen.
God morgon!
Svalt och skönt idag, ska nog passa på att ta en långpromenad innan solen får för sig att titta fram igen.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 10:51Gooooood morgon,
gissa om strömavbrottet i det splitternya huset med de stoooora glasfönsterna som jobbet flyttat till har gjort så att AC:n inte funkar.... mmmmysigt...
tur att jag valde hawaiiskjortan i dag 😀
Gooooood morgon,
gissa om strömavbrottet i det splitternya huset med de stoooora glasfönsterna som jobbet flyttat till har gjort så att AC:n inte funkar.... mmmmysigt...
tur att jag valde hawaiiskjortan i dag 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 06:35Godmorgon på er!!
Godmorgon på er!!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 06:49God morgon !!
Hoppas att alla übersinglar har sovit gott och känner sig utvilade inför dagens kommande uppgifter.Eskilstuna: molnigt 28 grader
Falun: molnigt 26 grader( regn till natten)
Frölunda: sol, regn från lunch och till kvällen 22-26 grader
Göte
God morgon !!
Hoppas att alla übersinglar har sovit gott och känner sig utvilade inför dagens kommande uppgifter.
Eskilstuna: molnigt 28 grader
Falun: molnigt 26 grader( regn till natten)
Frölunda: sol, regn från lunch och till kvällen 22-26 grader
Göte
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 07:01God Motgon!
Ja, det är det när semestern just börjat!
God Motgon!
Ja, det är det när semestern just börjat!
Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2010, 07:26God morgon!
Sista morgonen av väntan. I eftermiddag åker Klonen hem... då blir det tyst och tråkigt...
God morgon!
Sista morgonen av väntan. I eftermiddag åker Klonen hem... då blir det tyst och tråkigt...
Quote from ellen olsson on 15 July 2010, 07:58Morrn! Grillvädret har börjat.
Morrn! Grillvädret har börjat.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 08:28Gomorron!
Fredrik, du är inte på hemmaplan va? För det är då inget grillväder här...
Vem kommer hit och gör en inbakad fläta i min lugg?
Gomorron!
Fredrik, du är inte på hemmaplan va? För det är då inget grillväder här...
Vem kommer hit och gör en inbakad fläta i min lugg?