Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:33Nu ska inte Herr Andersson vara näsvis!
Nu ska inte Herr Andersson vara näsvis!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 10:28God morgon!
Första semesterdagen. Och det börjar bra med strålande sol
God morgon!
Första semesterdagen. Och det börjar bra med strålande sol
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:23Sorry Nina. Jag tror han är född sån så han vet nog inte hur man gör när man låter bli? (H)
Sorry Nina. Jag tror han är född sån så han vet nog inte hur man gör när man låter bli? (H)
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 08:26God morgon på er 🙂 Käkar frulle och dricker kaffe, som laddning inför trippen till hunnbo som sker alldeles strax. Ja ni har säkert redan listat ut vad jag skall göra där 😉
God morgon på er 🙂 Käkar frulle och dricker kaffe, som laddning inför trippen till hunnbo som sker alldeles strax. Ja ni har säkert redan listat ut vad jag skall göra där 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 09:12God Morgon denna sooliga dag!
Hunnbo?
God Morgon denna sooliga dag!
Hunnbo?
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 09:28God morgon!
Väcktes klockan halv 7 och hundarna tyckte jag kunde gå upp då trots att jag ville ha sovmorgon...
Jaja, en varm dag blir det att spendera med målarpenseln och rödfärg...
Tänkte försöka hitta en badplats där hundar är välkomna också 🙂Ha
God morgon!
Väcktes klockan halv 7 och hundarna tyckte jag kunde gå upp då trots att jag ville ha sovmorgon...
Jaja, en varm dag blir det att spendera med målarpenseln och rödfärg...
Tänkte försöka hitta en badplats där hundar är välkomna också 🙂
Ha
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:29Gomorron!
Tjejerna är på väg ut på fotbollsturnering. Senare idag ska de uppträda med kompisen. Hela grannskapet är ute och det grillas korv och grejer hela dagen. Med lite tur kan jag norpa åt mig ett par timmars "ledighet" och ge mig ut och cykla. (H)
Gomorron!
Tjejerna är på väg ut på fotbollsturnering. Senare idag ska de uppträda med kompisen. Hela grannskapet är ute och det grillas korv och grejer hela dagen. Med lite tur kan jag norpa åt mig ett par timmars "ledighet" och ge mig ut och cykla. (H)
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 11:31Har Lucas hittat sig en Dalkulla trots allt?
Har Lucas hittat sig en Dalkulla trots allt?
Quote from Fredric Lagerström on 3 July 2010, 11:34God morgon, japp.
Jag är övertygad om att Lucas menar Hunnebo.
God morgon, japp.
Jag är övertygad om att Lucas menar Hunnebo.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 11:30God morgon! *lyssnar efter ekot*
Vad nu!? Klockan är halv tolv och i n g e n verkar vara här...? (#) Måste vara värmen.
God morgon! *lyssnar efter ekot*
Vad nu!? Klockan är halv tolv och i n g e n verkar vara här...? (#) Måste vara värmen.