Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:13Gomorron!
Frukosten är äten och hunden är matad och nu är jag och min favvoboxerflicka redo att ge oss ut och leta burkar med GPSen! 😀Funderar på om det skulle kunna finnas något intresse för en geocaching-funbeatträff framöver? Jag (och kanske även Ha
Gomorron!
Frukosten är äten och hunden är matad och nu är jag och min favvoboxerflicka redo att ge oss ut och leta burkar med GPSen! 😀
Funderar på om det skulle kunna finnas något intresse för en geocaching-funbeatträff framöver? Jag (och kanske även Ha
Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2010, 08:15Jessie, du har pratat om det så länge, att jag förvånas att det inte hänt.
Jag har en gammal Garmin eTrex Legend, så det är bara börja.
Jessie, du har pratat om det så länge, att jag förvånas att det inte hänt.
Jag har en gammal Garmin eTrex Legend, så det är bara börja.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:17appAppApp! Nu ska vi inte dissa eTrex Legend. Jag köpte min förra året så sååå gamla är de inte. *muttramumlamorra*
appAppApp! Nu ska vi inte dissa eTrex Legend. Jag köpte min förra året så sååå gamla är de inte. *muttramumlamorra*
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:19God morgon! Här börjar solen titta fram, frukosten är på plats och cykeln nyputsad och fin. Bara att ge sej iväg 🙂
God morgon! Här börjar solen titta fram, frukosten är på plats och cykeln nyputsad och fin. Bara att ge sej iväg 🙂
Quote from ellen olsson on 24 July 2010, 08:21Jag har en gammal eTrex Venture...
Jag har en gammal eTrex Venture...
Quote from ellen olsson on 24 July 2010, 08:21Vart bär det av, Eva?
Vart bär det av, Eva?
Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2010, 08:24Jessie, du är på hugget idag!
Jag dissade ingenting eller värderade något. Jag bara klargjorde fakta vad jag äger och att den är gammal. Den är från 2005 och med tanke på utvecklingen är en elektronisk pryl vid fem års ålder urgammal.
Jessie, du är på hugget idag!
Jag dissade ingenting eller värderade något. Jag bara klargjorde fakta vad jag äger och att den är gammal. Den är från 2005 och med tanke på utvecklingen är en elektronisk pryl vid fem års ålder urgammal.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:25Men modellen såldes fortfarande 2009, det betyder att det lär vara kvalitet. (t+)
Men modellen såldes fortfarande 2009, det betyder att det lär vara kvalitet. (t+)
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:26Har ju fastnat för Säröleden så jag börjar däråt. Får se var vi hamnar, är inte van med cykeln så nån riktig långtur får vänta lite.
Har ju fastnat för Säröleden så jag börjar däråt. Får se var vi hamnar, är inte van med cykeln så nån riktig långtur får vänta lite.
Quote from Fredric Lagerström on 24 July 2010, 08:28God morgon. Jag fattar inte vad ni pratar om men cykla fattar jag. Hoppas du får en fin tur Eva!
God morgon. Jag fattar inte vad ni pratar om men cykla fattar jag. Hoppas du får en fin tur Eva!