Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2010, 08:28Jessie, jo men de har säkert under de åren den har tillverkats, uppgraderat elektroniken, och framförallt antennen och mottagaren.
Jessie, jo men de har säkert under de åren den har tillverkats, uppgraderat elektroniken, och framförallt antennen och mottagaren.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:34Bruse: Oh, I wish...
(inte helt nöjd med noggrannheten på min, ska bli intressant att få prova Hasses nya snart! :D)
Bruse: Oh, I wish...
(inte helt nöjd med noggrannheten på min, ska bli intressant att få prova Hasses nya snart! :D)
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:38Tack Aadu. Det kommer det nog bli. Hade hoppats på lite mer sol men det kommer kanske.
Tack Aadu. Det kommer det nog bli. Hade hoppats på lite mer sol men det kommer kanske.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:42God Morgon!
Mycket prat om väder, här är det också grått!
God Morgon!
Mycket prat om väder, här är det också grått!
Quote from ellen olsson on 24 July 2010, 09:04Jag ser solen nu!
Jag ser solen nu!
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 10:15God Morgon alla !
Väntar på att frukosten smälta för att sen ge mig ut på ett långpass löpning.
Jessie: Visst borde det väl finnas intresse för en Geocaching-träff. Vi är åtminstone några stycken som redan fastnat i denna beroendeframkallande sysselsätt
God Morgon alla !
Väntar på att frukosten smälta för att sen ge mig ut på ett långpass löpning.
Jessie: Visst borde det väl finnas intresse för en Geocaching-träff. Vi är åtminstone några stycken som redan fastnat i denna beroendeframkallande sysselsätt
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 11:08morrn morrn, lite småtrött i dag.
morrn morrn, lite småtrött i dag.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 11:25Godmorgon alla 🙂 Eller förmiddag..
jag skrattar åt geocahing (eller vad det heter) men ha kul 🙂
Fin dag idag.. blir nog båtåkande med några polare idag.
Godmorgon alla 🙂 Eller förmiddag..
jag skrattar åt geocahing (eller vad det heter) men ha kul 🙂
Fin dag idag.. blir nog båtåkande med några polare idag.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 15:28Björn: Du hade ju en av de mest svårhittade cachearna bakom hörnet från din förra bostad (i Solvarboravinen, dit satelliterna har svårt att nå!). Snacka om förspänt. 😉
Själv har jag en som nästan börjar kännas omöjlig (i Döda Fallen) som jag borde bjuda
Björn: Du hade ju en av de mest svårhittade cachearna bakom hörnet från din förra bostad (i Solvarboravinen, dit satelliterna har svårt att nå!). Snacka om förspänt. 😉
Själv har jag en som nästan börjar kännas omöjlig (i Döda Fallen) som jag borde bjuda
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 07:13God morgon! Ligger i sängen och snusar min sovande dotter i nacken. Jag kommer vara en riktigt klängig mamma i ett par timmar tills ex:et kommer och ska hämta henne :-(. Sedan hoppas jag att det slutar regna så jag vågar mig ut och springa med min iPhone
God morgon! Ligger i sängen och snusar min sovande dotter i nacken. Jag kommer vara en riktigt klängig mamma i ett par timmar tills ex:et kommer och ska hämta henne :-(. Sedan hoppas jag att det slutar regna så jag vågar mig ut och springa med min iPhone