Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:19Det är INTE 20 grader!
Det är INTE 20 grader!
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 12:26Katarina: Ni verkar ha 18 grader, precis som vi. 😉
Katarina: Ni verkar ha 18 grader, precis som vi. 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:46Ja, insåg att det nog bara var mina eftersvettningar som gjorde att det kändes varmt...
Ja, insåg att det nog bara var mina eftersvettningar som gjorde att det kändes varmt...
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:48Är du i klimakteriet?
Är du i klimakteriet?
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:5820,5 perfekta grader nordväst om sthlm 🙂
ingen menstruation eller bakfylla här heller
🙂
20,5 perfekta grader nordväst om sthlm 🙂
ingen menstruation eller bakfylla här heller
🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:5919,7 söder om stockholm ingen bakfylla eller mens här heller !! (H)
19,7 söder om stockholm ingen bakfylla eller mens här heller !! (H)
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 13:10Hans och Micke: Och ni är säker jääääätteledsna för det 😉
Hans och Micke: Och ni är säker jääääätteledsna för det 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 07:45Gomorron! I dag valde vi att gå upp 6.30. Vilken underbart grå dag. Nä, svalare väder är väl rätt skönt men lite ljus är ju rätt trevligt. Dags för morgondosen Ibuprofen, jag håller på att gå av på mitten.
Gomorron! I dag valde vi att gå upp 6.30. Vilken underbart grå dag. Nä, svalare väder är väl rätt skönt men lite ljus är ju rätt trevligt. Dags för morgondosen Ibuprofen, jag håller på att gå av på mitten.
Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2010, 07:4614 grader. Lite skillnad mot för en vecka sen när det var 24 på morgonen.
Blir å ta på både ärmar och väst. Oj, ska dra snart å kedjan ska smörjas, gröten kokas, hakan rakas, benen kammas och blomman vattnas.Sa jag godmorgon`?
14 grader. Lite skillnad mot för en vecka sen när det var 24 på morgonen.
Blir å ta på både ärmar och väst. Oj, ska dra snart å kedjan ska smörjas, gröten kokas, hakan rakas, benen kammas och blomman vattnas.
Sa jag godmorgon`?
Quote from ellen olsson on 24 July 2010, 07:53Morrn! Här är det grått som vanligt. Förhoppningsvis så tittar solen fram så att det kan bli läge att cykla ut till Tubbared och grilla.
Morrn! Här är det grått som vanligt. Förhoppningsvis så tittar solen fram så att det kan bli läge att cykla ut till Tubbared och grilla.