Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 08:37Äntligen regn imorrn!
Perfekt, jag som ska börja landsvägscykla efter 4 veckors uppehåll! Kunde det inte regnat när jag var ledig?
Äntligen regn imorrn!
Perfekt, jag som ska börja landsvägscykla efter 4 veckors uppehåll! Kunde det inte regnat när jag var ledig?
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:39Bruse: Kunde du inte ha cyklat när du var ledig? 😉
Bruse: Kunde du inte ha cyklat när du var ledig? 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:45Micke: När var hur?
Micke: När var hur?
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:49Lucas >> om du frågar om korgen så hinner du ju handla och fixa under helgen ... Sen på tisdag ( 26 grader lätt molnighet) eller nästa lördag ( strålande sol 24 grader ) så bjuder du ut henne. Klockrent !
Lucas >> om du frågar om korgen så hinner du ju handla och fixa under helgen ... Sen på tisdag ( 26 grader lätt molnighet) eller nästa lördag ( strålande sol 24 grader ) så bjuder du ut henne. Klockrent !
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 08:57Jessie, de två första veckorna var jag i Malmköping, och var väl glad om jag han läsa DN. Sen hade jag Klonen.
Jessie, de två första veckorna var jag i Malmköping, och var väl glad om jag han läsa DN. Sen hade jag Klonen.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 09:04Treo och Ibumetin, skål och botten upp! Och så lite träning på det. (hv)
Treo och Ibumetin, skål och botten upp! Och så lite träning på det. (hv)
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 09:07Ouch! Inget åt halsen till hoppas jag!
Ouch! Inget åt halsen till hoppas jag!
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 09:12Nä, mens - det smittar inte 😉
Nä, mens - det smittar inte 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 09:17God morgon alla morgonpigga. Jag tog sovmorgon idag, börjar inte jobba förrän 12. Och är ledig i helgen 🙂
God morgon alla morgonpigga. Jag tog sovmorgon idag, börjar inte jobba förrän 12. Och är ledig i helgen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 09:27Mens smittar visst!
Mens smittar visst!