Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:11Gooooooooood morgon !!!!
Hjärtat iform och kroppen slut ! Detta ser ut att bli en bra dag.
Lucas >> Pratat med henne .... ?
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:molnigt 20 grader
Falun:molnigt 20 grader
Frölunda: Ingen hemma
Göteborg:molnigt lätt
Gooooooooood morgon !!!!
Hjärtat iform och kroppen slut ! Detta ser ut att bli en bra dag.
Lucas >> Pratat med henne .... ?
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:molnigt 20 grader
Falun:molnigt 20 grader
Frölunda: Ingen hemma
Göteborg:molnigt lätt
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:13Micke: Hon skall til sthlm i helgen, inte jobba. Så jag väntar lite, hade tänkt att fråga om hos skulle med ut på AW, men sket i det när hon nämnde sthlm.
Micke: Hon skall til sthlm i helgen, inte jobba. Så jag väntar lite, hade tänkt att fråga om hos skulle med ut på AW, men sket i det när hon nämnde sthlm.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:14Tack för prognosen Micke. 20 och moln funkar finfint för mig.
Tack för prognosen Micke. 20 och moln funkar finfint för mig.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:17Lucas >> Då hinner du ju handla och packa picknick korgen .... 🙂
Katarina P >> Stanna inomhus idag eller ? Trodde du ville till stranden
Lucas >> Då hinner du ju handla och packa picknick korgen .... 🙂
Katarina P >> Stanna inomhus idag eller ? Trodde du ville till stranden
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 08:18Regn? Wow! Vilken skräll! 😉
Regn? Wow! Vilken skräll! 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:23Micke > idag blir det träning på SATS och besöka mamma. Sedan ska det bli skönt att vara ute utan att svettas floder.
Micke > idag blir det träning på SATS och besöka mamma. Sedan ska det bli skönt att vara ute utan att svettas floder.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:25Katarina P >> jaha inte värre än så .. Själv skulle jag tycka det är skönt när det börjar närmar sig 40 sträcket. Bara jag slipper jobba då
Katarina P >> jaha inte värre än så .. Själv skulle jag tycka det är skönt när det börjar närmar sig 40 sträcket. Bara jag slipper jobba då
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 08:2640 grader? Uff...
40 grader? Uff...
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:29God Morgon!
Här var det sista gången utan väckarklocka istället. På alpvandringen blir det inga sovmorgnar...
God Morgon!
Här var det sista gången utan väckarklocka istället. På alpvandringen blir det inga sovmorgnar...
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:32Fredrik >> 35-40 grader i skuggan under ett parasoll med lite gott arabiskt kaffe, vattenpipa laddad med vattenmelon och en bra bok ... Huuuuur underbart som helst !
Fredrik >> 35-40 grader i skuggan under ett parasoll med lite gott arabiskt kaffe, vattenpipa laddad med vattenmelon och en bra bok ... Huuuuur underbart som helst !