Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 18:56Kom på att jag är för blyg för att bära plakatet...
Men här på fb behöver jag väl inte vara blyg?
Så alla singelkillar, se hit och läs:
JAG ÄR FÖR BLYG SJÄLV, MEN DU FÅR GÄRNA RAGGA PÅ MIG!
Oj, vad många PM jag kommer få nu;)
Kom på att jag är för blyg för att bära plakatet...
Men här på fb behöver jag väl inte vara blyg?
Så alla singelkillar, se hit och läs:
JAG ÄR FÖR BLYG SJÄLV, MEN DU FÅR GÄRNA RAGGA PÅ MIG!
Oj, vad många PM jag kommer få nu;)
Quote from ellen olsson on 22 July 2010, 19:23Helena: Jag har tyvärr beredskap till nästa torsdag men vad gör du nästa helg? 😉
Helena: Jag har tyvärr beredskap till nästa torsdag men vad gör du nästa helg? 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:34Nästa helg åker jag hem från Alperna (kanske med en joddlare;))
Nästa helg åker jag hem från Alperna (kanske med en joddlare;))
Quote from ellen olsson on 22 July 2010, 19:44Ska du ner på joddelvecka? 😀
Ska du ner på joddelvecka? 😀
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:46Vandringsvecka runt Mont Blanc.
Vandringsvecka runt Mont Blanc.
Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 19:47Åh det låter nice Helena! Ha så kul!
Åh det låter nice Helena! Ha så kul!
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:51Tack, det ska jag ha!
Tack, det ska jag ha!
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:53Åh Helena, vad jag önskar jag kunde följt med! Låter ju super trevligt! Njut av allt och åk upp på Aguill de midi
Åh Helena, vad jag önskar jag kunde följt med! Låter ju super trevligt! Njut av allt och åk upp på Aguill de midi
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:55Trevlig resa Helena! För säkerhets skull kanske du ska översätta plakatet till tyska, franska, engelska och lite andra språk 😉
Trevlig resa Helena! För säkerhets skull kanske du ska översätta plakatet till tyska, franska, engelska och lite andra språk 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:55Jag går runt med en grupp, så jag bara hänger med:-) Jag har gått med samma guide tidigare och det är ingen slö-vandring. Jag gillar när det är tempo!
Jag går runt med en grupp, så jag bara hänger med:-) Jag har gått med samma guide tidigare och det är ingen slö-vandring. Jag gillar när det är tempo!