Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:12Skrev ju att jag inte är så modig och törs. Men poängen var att det uppskattas när andra är det. 😉
Skrev ju att jag inte är så modig och törs. Men poängen var att det uppskattas när andra är det. 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:14Jag kanske skulle bära på mig ett plakat där det står: "Själv är jag för blyg, men du får gärna ragga på mig".
Jag kanske skulle bära på mig ett plakat där det står: "Själv är jag för blyg, men du får gärna ragga på mig".
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:29Anna: Du kanske ska byta regplåt till "LEDIG"!? 😀 Helena får väl skaffa sig en tröja med samma text 😉
Heja Lucas! Jag håller på dig, det kommer att gå jättebra. Mitt tips: Börja prata med henne och led in samtalet på motorcyklar (man behöver inte vara
Anna: Du kanske ska byta regplåt till "LEDIG"!? 😀 Helena får väl skaffa sig en tröja med samma text 😉
Heja Lucas! Jag håller på dig, det kommer att gå jättebra. Mitt tips: Börja prata med henne och led in samtalet på motorcyklar (man behöver inte vara
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:32Ingen dejt med henne ikväll iaf, ikväll är det andra saker som gäller;) Men man kanske skulle ta och våga lite nån gång:-)
Ingen dejt med henne ikväll iaf, ikväll är det andra saker som gäller;) Men man kanske skulle ta och våga lite nån gång:-)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:32Linda: Av en tillfällighet så har vi faktiskt redan börjat prata lite om just motorcyklar.:-)
Linda: Av en tillfällighet så har vi faktiskt redan börjat prata lite om just motorcyklar.:-)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:33Bättre att ångra det man gjort, än ångra det man inte gjort (säger min mor som verkar ångra några val hon gjort i livet nu på ålderns höst :P)
Bättre att ångra det man gjort, än ångra det man inte gjort (säger min mor som verkar ångra några val hon gjort i livet nu på ålderns höst :P)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:39Helena: jag tycker du ska testa det där plakatet och sen meddela oss hur det funkar. Kanske är det idé att masstillverka?
Helena: jag tycker du ska testa det där plakatet och sen meddela oss hur det funkar. Kanske är det idé att masstillverka?
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:49Visst är det bättre att ångra nåt man har gjort och inte tvärt om, men det kan ju bli lite jobbigare att se henne varje dag sen bara,:-)
Men nu skall jag iväg till en annan och dricka öl, tror de flest som vet vem hon är har bytt till la familia dock. Ha
Visst är det bättre att ångra nåt man har gjort och inte tvärt om, men det kan ju bli lite jobbigare att se henne varje dag sen bara,:-)
Men nu skall jag iväg till en annan och dricka öl, tror de flest som vet vem hon är har bytt till la familia dock. Ha
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 18:12Lucas: Du ser! 😉
Lucas: Du ser! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 22 July 2010, 18:46Det räcker väl att se söt ut, så kom det en inbjudan på kaffe annorstädes. 😉
Det räcker väl att se söt ut, så kom det en inbjudan på kaffe annorstädes. 😉