Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:56Vi ska vandra i italienska delen och jag kan ingen italienska:-(
Vi ska vandra i italienska delen och jag kan ingen italienska:-(
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:01Men kärleken har väl sitt eget, världsomspännande språk och det kan du väl tala! 😀 Förresten, vem har sagt att du måste prata 😉
Men kärleken har väl sitt eget, världsomspännande språk och det kan du väl tala! 😀 Förresten, vem har sagt att du måste prata 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:09Helena! Kroppspråket och ögon sägs vara det enda som behövs!
Se bara vad som händer i filmen love actually 😉
(Ja,ja,ja, det kanske, men bara kanske, bor en liten romantiker i mig med 😉 )
Helena! Kroppspråket och ögon sägs vara det enda som behövs!
Se bara vad som händer i filmen love actually 😉
(Ja,ja,ja, det kanske, men bara kanske, bor en liten romantiker i mig med 😉 )
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:14Jag är också en romantiker, men fårinte uppleva romantik;(
Nä, jag är inte bitter...
Jag är också en romantiker, men fårinte uppleva romantik;(
Nä, jag är inte bitter...
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 06:49Godmorgon! 😀 Idag ringde klockan för sista gången för nu väntas sovmornar ett tag framöver. Tjooohoo!
Godmorgon! 😀 Idag ringde klockan för sista gången för nu väntas sovmornar ett tag framöver. Tjooohoo!
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 07:00Morrn! Äntligen fredag! 🙂
Morrn! Äntligen fredag! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 07:46morrn, idag är vi trötta och lite småbakis, men ikväll väntar AW.
morrn, idag är vi trötta och lite småbakis, men ikväll väntar AW.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:04God morgon! Haft en riktigt usel natt, kanske fått ihop tre timmar osammanhängande. Hoppas att det inte ska prägla min dag alltför mycket.
God morgon! Haft en riktigt usel natt, kanske fått ihop tre timmar osammanhängande. Hoppas att det inte ska prägla min dag alltför mycket.
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 08:05Men Katarina, du var ju trots allt väldans kramsjuk igår. Inte konstigt du är trött, du har väl kramat kuddarna.
Men Katarina, du var ju trots allt väldans kramsjuk igår. Inte konstigt du är trött, du har väl kramat kuddarna.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:10Och blivit sparkad i ansiktet x antal gånger. Det funkar inte att sova när man inte kan sluta tänka heller. Kramade kudden hårt.
Och blivit sparkad i ansiktet x antal gånger. Det funkar inte att sova när man inte kan sluta tänka heller. Kramade kudden hårt.