Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:08Helena, bara att fråga. "Vad är det värsta som kan hända?" (Jag vet att det som brukar hända när jag frågar är att de är upptagna. Jag lyckas alltid bli kär i folk som redan är upptagna verkar det som...)
Helena, bara att fråga. "Vad är det värsta som kan hända?" (Jag vet att det som brukar hända när jag frågar är att de är upptagna. Jag lyckas alltid bli kär i folk som redan är upptagna verkar det som...)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:10Helena >> man kan ju inte få mer än ett "nej" ...
Helena >> man kan ju inte få mer än ett "nej" ...
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:19Om man inte kan få mer än ett nej, är det ju ingen idé att fråga:-)
Om man inte kan få mer än ett nej, är det ju ingen idé att fråga:-)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:20Man KAN ju få ett "ja" också?
Man KAN ju få ett "ja" också?
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:20Förr i tiden lät man ju kompisarna fråga chans åt en, funkar inte det längre?
Förr i tiden lät man ju kompisarna fråga chans åt en, funkar inte det längre?
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:58+1 på Mickes tips, oavsett hur det går kommer du känna dig nöjd över att du försökte i alla fall
+1 på Mickes tips, oavsett hur det går kommer du känna dig nöjd över att du försökte i alla fall
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:04Lucas: jag håller helt med Micke, vill man ha nåt så måste man våga ta för sig också, för om man väntar så kanske någon annan lycklig stjärna tar henne ifrån dig.. Våga vinna och kör hårt!! 😀 *håller tummarna*
Lucas: jag håller helt med Micke, vill man ha nåt så måste man våga ta för sig också, för om man väntar så kanske någon annan lycklig stjärna tar henne ifrån dig.. Våga vinna och kör hårt!! 😀 *håller tummarna*
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:39Micke: Men imorron skall jag åka buss;) AW vettu.
Micke och Therese L: Jag har ju bara sagt hej till henne i inte ens två veckor, får åtminstonde vänta tills nästa vecka 🙂
Vad jobbigt det skulle bli on hon mot all förmodan skulle säga ja, är ju a
Micke: Men imorron skall jag åka buss;) AW vettu.
Micke och Therese L: Jag har ju bara sagt hej till henne i inte ens två veckor, får åtminstonde vänta tills nästa vecka 🙂
Vad jobbigt det skulle bli on hon mot all förmodan skulle säga ja, är ju a
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:40Lucas >> Så bara för att du tar bussen så kan du inte gå förbi ???
Va ännu roligare det skulle vara om det visade sig att hon hänger här inne 😉 (H:)
Lucas >> Så bara för att du tar bussen så kan du inte gå förbi ???
Va ännu roligare det skulle vara om det visade sig att hon hänger här inne 😉 (H:)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:53Micke: jo klart jag kan, det gjorde jag ju i morse, men då kan hon ju inte följa med samma dag, det var så jag tänkte 🙂
Hmm det hade varit lite skoj faktiskt om hon va här.
Micke: jo klart jag kan, det gjorde jag ju i morse, men då kan hon ju inte följa med samma dag, det var så jag tänkte 🙂
Hmm det hade varit lite skoj faktiskt om hon va här.