Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:17Katarina P >> Så lite så !! Men se till att ha mycket vatten med er!! Det är inte det billigaste stället ni ska till. ha en kanon dag med dottern nu !
Katarina P >> Så lite så !! Men se till att ha mycket vatten med er!! Det är inte det billigaste stället ni ska till. ha en kanon dag med dottern nu !
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:44K: Ha så kul på Parken Zoo - om ni orkar gå några hundratals meter extra så är det gratis parkering på köpcentret bredvid (och där kan man också tillbringa lite tid om man tröttnar på tigrar och apor)
Snart kickar nog kaffet in och jag kan börja jobba oc
K: Ha så kul på Parken Zoo - om ni orkar gå några hundratals meter extra så är det gratis parkering på köpcentret bredvid (och där kan man också tillbringa lite tid om man tröttnar på tigrar och apor)
Snart kickar nog kaffet in och jag kan börja jobba oc
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:57God Morgon!
Härligt med semester!!
God Morgon!
Härligt med semester!!
Quote from ellen olsson on 21 July 2010, 08:58Katarina: Ha en underbar dag på Parken Zoo båda två! 🙂
Ifall ni behöver extra moln kan vi nog skicka upp några... 😉
Katarina: Ha en underbar dag på Parken Zoo båda två! 🙂
Ifall ni behöver extra moln kan vi nog skicka upp några... 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 10:49Björn; Jag vaknade osunt tidigt i morse, klarvaken.. så det var lika bra att gå till jobbet tidigt i brist på annat vettigt att göra. Helt sjukt eftersom jag normalt sett är superseg på morgonen. Så det är lugnt, jag har kompenserat för dig idag. Vi är ju
Björn; Jag vaknade osunt tidigt i morse, klarvaken.. så det var lika bra att gå till jobbet tidigt i brist på annat vettigt att göra. Helt sjukt eftersom jag normalt sett är superseg på morgonen. Så det är lugnt, jag har kompenserat för dig idag. Vi är ju
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 17:36Anna: Är du tillbaka? Eller är det ett gästinhopp?? Imorgon skall iallafall jag oxå vakna tidigt! 🙂
EDIT: Läste presentationstråden nu 🙂
Anna: Är du tillbaka? Eller är det ett gästinhopp?? Imorgon skall iallafall jag oxå vakna tidigt! 🙂
EDIT: Läste presentationstråden nu 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 07:01Godmorgon. Jag är pigg, jag är pigg, jag har inte alls någon sömnskuld. Jag är pigg! (nån som tror mig och kan tänka sig komma hit och övertyga MIG med?)
Godmorgon. Jag är pigg, jag är pigg, jag har inte alls någon sömnskuld. Jag är pigg! (nån som tror mig och kan tänka sig komma hit och övertyga MIG med?)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 07:25Goder Morgon På Eder Alla !!
Hoppas att träningsvärken känns lika underbar hos er som den gör hos mig denna konstiga dag.
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:Regn från lunch 26-28 grader
Falun:regn uppsprickande från eftermiddag 20-22 grader
Frölunda:
Goder Morgon På Eder Alla !!
Hoppas att träningsvärken känns lika underbar hos er som den gör hos mig denna konstiga dag.
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:Regn från lunch 26-28 grader
Falun:regn uppsprickande från eftermiddag 20-22 grader
Frölunda:
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 07:45God morgon. Tråkigt väder idag, ingen hoj till jobbet med andra ord.
Micke: Alltid kaffedejt nu för tiden, hon e ju så go;) MEN jag har satt på en panna uppe på kontoret med. Så det fixas:-)
God morgon. Tråkigt väder idag, ingen hoj till jobbet med andra ord.
Micke: Alltid kaffedejt nu för tiden, hon e ju så go;) MEN jag har satt på en panna uppe på kontoret med. Så det fixas:-)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 07:55Lucas >> Kanske dax att bjuda ut henne på en kopp te ( den där man dricker en dryck baserad på hett vatten) ?
Lucas >> Kanske dax att bjuda ut henne på en kopp te ( den där man dricker en dryck baserad på hett vatten) ?