Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 19:06Torbjörn,
en annan anledning till att hon frågar dig kan vara att hon inte har koll ... vilket du uppenbarligen har vilket är tur för henne....annars är jag också nyfiken på hur resten av dagen gick 😉
Torbjörn,
en annan anledning till att hon frågar dig kan vara att hon inte har koll ... vilket du uppenbarligen har vilket är tur för henne....
annars är jag också nyfiken på hur resten av dagen gick 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 23:21Frågan var mest när hon kunde få skiten installerad, varför hon behövde det framgick aldrig. Brukar gärna vara så, finns det någon nyare version ska man ha den även om anledning inte finns. 🙂
Resten av dagen fortlöpte precis som förväntat. Jag stack ti
Frågan var mest när hon kunde få skiten installerad, varför hon behövde det framgick aldrig. Brukar gärna vara så, finns det någon nyare version ska man ha den även om anledning inte finns. 🙂
Resten av dagen fortlöpte precis som förväntat. Jag stack ti
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 07:11Så där ja då var det ytterligare en underbar dag till handlingarna.
God morgon på Eder alla !
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:molnigt 27 grader
Falun: molnigt 27 grader med risk för regn på eftermiddagen
Frölunda: ingen hemma
Göteborg:molnigt 27 gr
Så där ja då var det ytterligare en underbar dag till handlingarna.
God morgon på Eder alla !
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:molnigt 27 grader
Falun: molnigt 27 grader med risk för regn på eftermiddagen
Frölunda: ingen hemma
Göteborg:molnigt 27 gr
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 07:25Godmorgon 🙂 Tack för vädret Micke. Idag är det min tur och fixa kaffe.. eller?
Blev ofrivillig sovmorgon vilket leder till att jag får ta bilen istället för cykeln idag 🙂 Skall jag kliva ur sängen nu`?
Godmorgon 🙂 Tack för vädret Micke. Idag är det min tur och fixa kaffe.. eller?
Blev ofrivillig sovmorgon vilket leder till att jag får ta bilen istället för cykeln idag 🙂 Skall jag kliva ur sängen nu`?
Quote from ellen olsson on 21 July 2010, 07:30Morrn! Vem är ute på Skagerrak?
Morrn! Vem är ute på Skagerrak?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 07:30God morgon på er:-) Lite sen upp till jobbet pga att jag stod och tjöta med den söta goa tjejen på dahls idag.
Så Björn, idag är det din tur att fixa kaffe.
God morgon på er:-) Lite sen upp till jobbet pga att jag stod och tjöta med den söta goa tjejen på dahls idag.
Så Björn, idag är det din tur att fixa kaffe.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 07:31Fredrik: Snuskis är ute:-)
Fredrik: Snuskis är ute:-)
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 07:33Björn >> Nu när du har skaffat dig ett miljöfordon och vad gör du då ... ? Försover dig ... Inte bra 😉 Kan inte flexa ?
Lucas >> Va ??? Trevliga damer på Dahls .. ? Men kaffet här då ?? är inte det viktigare ?
Björn >> Nu när du har skaffat dig ett miljöfordon och vad gör du då ... ? Försover dig ... Inte bra 😉 Kan inte flexa ?
Lucas >> Va ??? Trevliga damer på Dahls .. ? Men kaffet här då ?? är inte det viktigare ?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 07:34Nu var man alltså vaken.. men kliverman ur sängen för det? Nej.. haha
Nu var man alltså vaken.. men kliverman ur sängen för det? Nej.. haha
Quote from ellen olsson on 21 July 2010, 07:35Lucas: Nina borde vara på Kattegatt. Skagerrak börjar vid Pater Noster. 🙂
Lucas: Nina borde vara på Kattegatt. Skagerrak börjar vid Pater Noster. 🙂