Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Om det vore så väl att det bara var hennes grejer så hade det väl gått för sig, men nu var det jobbdatorn och troligen mycket högre summor det riskerar att röra sig om 🙂

Nu drog nån av snorungarna brandlarmet också. Blir bättre och bättre detta.

Torbjörn >> hahahahaa Låter som att det kommer att knapras piller vid lunch redan idag (H)

Micke- vart ska jag ringa? Kan simulera ett problem så du får något att göra ;)..
Själv sitter jag och väntar på att göra ett lunchavbyte i en halvdöd reception, men där får man iaf se en och annan besökare springa förbi, alltid något..

Torbjörn; fan, din arbetsplats verkar ju jätterolig- inte! Då trivs jag nog bättre här där det visserligen är rätt långsamt just nu, men sakerna står där dom hör hemma iaf 🙂

Theres L >> Det är bara ringa 780, eller 720 båda är kopplade till mig !

De enda jag ser här är mina tre arbetskollegor. Så du har det lite bättre än mig

Nu börjar det sjungas, klappas och spelas vuvuzela också. Jag pyser på lunch och går till nån annan arbetsplats.

Det jäkligaste är nog att delar av Gothia cup spelas utanför min balkong också så det är ingen hejd på oväsendet.

I mitt stilla sinne tänk

God lunch (i brist på en sådan tråd använder jag denna lite fräckt:-))

Framme i Örebrov och har äntligen lokaliserat en internetuppkoppling. Betydligt svalare här än i Stockholm kan jag meddela. Blir ju riktigt rastlös i "kylan" 😉 någon som känner för e

Linda, ptja.. presenter är alltid svårt men är det körigt i familjen i fråga kan väl en kvälls barnpassning så hon kan få en kväll på stan i lugn och ro räcka långt.

Tack för förslaget, men det är tveksamt om hon skulle låta mig vakta barnen... (#)

Edit: fel tråd

Edit 2: det var inte alls fel tråd utan precis där den skulle vara. Skyller på värmen. Puh!

Pris för intressantaste arbetsdagen går till Torbjörn idag. Törs jag fråga hur den fortsatt??