Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Micke: Jo jag kan flexa.. det är ju därför jag fortfarande ligger i sängen 🙂 Men jag är ju faktiskt ingen cyklist och har klämt 11 mil mtb i två dagar nu på dålig sömn. Så tror kroppen gjorde rätt som inte hörde klockan imorse 🙂

Skulle kunna börja cykl

Fredrik >> jag har noll koll om jag ska erkänna men det var Snuskis som sa skagerak (H)

Björn >> Slavar har man inte sådana till för att man just ska kunna ta sovmorgon och långa luncher ?
11 mil .. Det är bra !!!

Björn, ta det lugnt i början om du är ovan. Men att ta bilen är inte godkänt. Det är inte ett alternativ. Seså, upp på hojen!

Cykla! 🙂

Nu tar vi alla varandra i händerna och sjunger We shall overcome... nej jag menar CYKLA BJÖRN, CYKLA!

Haha skall masa mig ur sängen och äta frukost 🙂 Ja nu är jag ju jättesen oxå 🙂 Kanske skall cykla då ändå

Micke: Ja, hon är mycket trevlig dessutom. Björna skulle ju fixa kaffe idag ju. Jag får ta på fredag.

Fredrik: Vi litar blint på vad snuskis säger vettu;)

Björn: Ta Bilen, det är du värd 😀

Lucas >> Eftersom hon är trevlig då och Björn har erbjudit sig 🙂
Fredag ... ??? Jobbar du inte imorgon ?

Klart jag jobbar imorron, men då kör jag hoj till jobbet och det innebär kaffe på dahls (H:)

Tack för Eskilstuna-prognosen Micke. Jag tycker moln låter kanon för en heldag på Parken Zoo! (H)