Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Vem vet, man kanske skulle åka och besöka stället där hon skall jobba i helgen, det är ju ändå en bar 🙂

Lucas >> Så ja !!! DU har till och med luskat ut vart hon håller hus på helgerna ... men är det inte bättre att bjuda ut henne ?? För om hon jobbar p en bar så komemr det att vara en hel del andra människor där

God morgon!

Konstigt, inge mer träningsvärk idag än igår. Trodde gårdagens härliga roliga paddling skulle ge mig nya muskler att lära känna. Men inte då.

Och undrar hur länge min cykel ska stå på postterminalen i Globen? Nu har den varit där sen kl 14 i

God morgon!

Dags att börja köra mot Stockholm igen, bäst att skynda mig så jag får tid att läsa alla inlägg som jag missat senaste dagen, attans vad det skrivs! 😀 Äntligen lite regn Micke! Tack för det. Bjuder du på kaffe idag eller måste jag köra förbi

Linda S >> Det vi har här kan ej klassas som kaffe så det är nog bäst att du kör förbi ett 7-eleven då deras kaffe är bättre än McD

God Morgon!

Nu har jag två hela semesterdagar som är helt oplanerade (förutom lite packande), känns så skönt. Har inte ens ätit frukost än och vid den här tiden brukar det vara avklarat för länge sedan, även på helgerna.

Micke: Jo självklart är det så, får bara lära henne lite mer innan:-)

Lucas >> Äh kom igen nu !!
Imorgon när du ändå är där, säg bara " Hej, skulle vilja ta med dig ut på en tur på hojjen och käka lite glass vid havet. Ska du med ? "

Tänk den som vågade vara så modig som Micke;) Önskar att jag var mer framåt med killar och inte bara väntade på att INGET händer...

Låter bra med uppsprickande mot eftermiddagen i Örebro. Jag ska ju spela tennis hade jag tänkt...

Jag vet inte om jag tror på att Jessie är pigg. Hur övertygar man någon om att den är pigg?
Själv är jag i alla fall inte det.