Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 08:20Borgholm: Molnigt 24 grader uppsprickande mot kvällen
Så hur länge kommer du att vara där ?
Borgholm: Molnigt 24 grader uppsprickande mot kvällen
Så hur länge kommer du att vara där ?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 08:51gooood morgon god morgon,
vad härligt att solen skiner även i dag och att man får tillbringa en sån här underbar dag ... på jobbet ... med ett jävla skitmail från en kollega som sitter 3 meter bort. Varför prata med mig när man kan cc:a chefen... måste hä
gooood morgon god morgon,
vad härligt att solen skiner även i dag och att man får tillbringa en sån här underbar dag ... på jobbet ... med ett jävla skitmail från en kollega som sitter 3 meter bort. Varför prata med mig när man kan cc:a chefen... måste hä
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 08:53Håkan >>mmm ser att det är fler än jag som "sitter inne"...
Varför inte erbjuda honom/henne en längre semester på så där en 50 år eller nåt ? så är problemet löst 😀
Håkan >>mmm ser att det är fler än jag som "sitter inne"...
Varför inte erbjuda honom/henne en längre semester på så där en 50 år eller nåt ? så är problemet löst 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 09:01Har just duschat efter min morgonpromenad och frukost. Jag laddar för mitt första arbetspass sedan veckan före midsommar. Vilken fantastisk sommar det varit! (H)
Har just duschat efter min morgonpromenad och frukost. Jag laddar för mitt första arbetspass sedan veckan före midsommar. Vilken fantastisk sommar det varit! (H)
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 09:11ja fyfan, gammal, grinig gubbe som troligtvis jobbat här för länge och som inte är nöjd med nått i livet.
Usch.fördelen är att man blir motiverad att ta tag i det här med att skriva CV 😀
ja fyfan, gammal, grinig gubbe som troligtvis jobbat här för länge och som inte är nöjd med nått i livet.
Usch.
fördelen är att man blir motiverad att ta tag i det här med att skriva CV 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 09:20Håkan >> Sådan personer har man stött på allt för många gånger dessvärre.
Men att fila på sin CV är ju aldrig fel även om man sitter på ett bra jobb.Själv så sitter jag här och längtar efter att nån kunde ringa om lite problem .. Så man fick lite att gö
Håkan >> Sådan personer har man stött på allt för många gånger dessvärre.
Men att fila på sin CV är ju aldrig fel även om man sitter på ett bra jobb.
Själv så sitter jag här och längtar efter att nån kunde ringa om lite problem .. Så man fick lite att gö
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 09:22Lysande morgon även här. Kom till min ena arbetsplats och upptäckte att några drönare till sommarjobbare skulle bona golvet där. Allt utplockat i korridoren. Vände om och upptäckte att även fikarummet skulle få sig en omgång.
Gick iväg till min andra ar
Lysande morgon även här. Kom till min ena arbetsplats och upptäckte att några drönare till sommarjobbare skulle bona golvet där. Allt utplockat i korridoren. Vände om och upptäckte att även fikarummet skulle få sig en omgång.
Gick iväg till min andra ar
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 09:30Torbjörn >> Är det inte det ena så är det det andra så här under sommaren.. Samma sak med fel... Fel som normalt inte kan inträffa gör det när alla tekniker är på semester.
Fast ju nu önskade jag att nån kunde ringa in _ett_ fel/problem som man kan göra
Torbjörn >> Är det inte det ena så är det det andra så här under sommaren.. Samma sak med fel... Fel som normalt inte kan inträffa gör det när alla tekniker är på semester.
Fast ju nu önskade jag att nån kunde ringa in _ett_ fel/problem som man kan göra
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 09:43Ska nog sätta mig och göra vettigare saker än att peta i supportärenden nu. Hittade precis ett ärende där en ekonom vidarebefordrat ett brev med en trojan i, och vill att jag ska hjälpa henne att installera den. Blir inget av med det...
Ska nog sätta mig och göra vettigare saker än att peta i supportärenden nu. Hittade precis ett ärende där en ekonom vidarebefordrat ett brev med en trojan i, och vill att jag ska hjälpa henne att installera den. Blir inget av med det...
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 10:01Torbjörn >> Nu tycker jag att du är elak mot henne. Hon kanske vill dela med sig alla sina mail och bilder med hela värden och skänka bort sina pengar till rika ryssar
Torbjörn >> Nu tycker jag att du är elak mot henne. Hon kanske vill dela med sig alla sina mail och bilder med hela värden och skänka bort sina pengar till rika ryssar