Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 08:15Åh, härligt!! Spring lite för mig med. 😀 Jag velar mellan storstädning, cykling eller gymet idag. Vill göra alla tre men det känns hopplöst med träningsvärken.... (#)
Åh, härligt!! Spring lite för mig med. 😀 Jag velar mellan storstädning, cykling eller gymet idag. Vill göra alla tre men det känns hopplöst med träningsvärken.... (#)
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 10:30Eeeh... *tittar på klockan*
God morgon?? *rooodna*Tydligen är det så att om man vill få en Jessie att sova ut rejält på en söndag ska man vara ute med henne på cachingtur hela sabla lördagen. Var helt slut när jag kom hem och det märktes absolut på hur
Eeeh... *tittar på klockan*
God morgon?? *rooodna*
Tydligen är det så att om man vill få en Jessie att sova ut rejält på en söndag ska man vara ute med henne på cachingtur hela sabla lördagen. Var helt slut när jag kom hem och det märktes absolut på hur
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 10:51God morgon. Firade veckas enda lediga dag med att sova 10 timmar... (H)
God morgon. Firade veckas enda lediga dag med att sova 10 timmar... (H)
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 06:35God morgon på er, era slöfockar som har semester:-)
Vacker väder idag, om än lite kallt. Perfet mc väder, synd att man måste jobba bara.
God morgon på er, era slöfockar som har semester:-)
Vacker väder idag, om än lite kallt. Perfet mc väder, synd att man måste jobba bara.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 07:17Goder morgon på Eder alla übersinglar !!
Lucas va då kallt ????? Skicka hit det !!!
Här kommer dagens vackra rapport
Eskilstuna: Molnigt 24 grader
Falun:Molnigt 24 grader
Frölunda: mörka moln från eftermiddagen 24 grader
Göteborg: mörka moln med ris
Goder morgon på Eder alla übersinglar !!
Lucas va då kallt ????? Skicka hit det !!!
Här kommer dagens vackra rapport
Eskilstuna: Molnigt 24 grader
Falun:Molnigt 24 grader
Frölunda: mörka moln från eftermiddagen 24 grader
Göteborg: mörka moln med ris
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 07:33Micke: Jag hade 10 grader i morse när vaknade.
Micke: Jag hade 10 grader i morse när vaknade.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 07:40God morgon! Idag vankas vårdcentralsbesök för dottern som ska ta bort stygnen i örat och sedan blir det fika på Fjärilshuset (H)
God morgon! Idag vankas vårdcentralsbesök för dottern som ska ta bort stygnen i örat och sedan blir det fika på Fjärilshuset (H)
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 07:42Lucas >> snälla snälla skicka hit !!! det är som sagt över 30+ här _inne_ och klockan är inte ens 0800.......( redan uppe i två liter vatten ......)
Lucas >> snälla snälla skicka hit !!! det är som sagt över 30+ här _inne_ och klockan är inte ens 0800.......( redan uppe i två liter vatten ......)
Quote from ellen olsson on 19 July 2010, 07:46Morrn!
Idag jobbar jag bara halvdag. Sedan sticker jag ut och paddlar istället. 🙂
Man får offra sig ibland när man får mail från folk som vill ut och paddla och vill ha sällskap på paddlingen. 😀
Morrn!
Idag jobbar jag bara halvdag. Sedan sticker jag ut och paddlar istället. 🙂
Man får offra sig ibland när man får mail från folk som vill ut och paddla och vill ha sällskap på paddlingen. 😀
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 07:56Fredrik >> jasså det kan du offra dig för mig hjälpa mig med att inte smälta bort helt här ställer du inte upp på .. ? (H)
Fredrik >> jasså det kan du offra dig för mig hjälpa mig med att inte smälta bort helt här ställer du inte upp på .. ? (H)